Chapter 12✔️

1.6K 115 23
                                    

✖️pov Roos✖️

We zijn al een hele tijd voorbij en iedereen begint al aardig honger te krijgen zeker omdat het al lang etenstijd geweest is.
Max zit als sinds de plateau er staat op de vloer met zijn hoofd leunend op de tafel, starend naar het eten.

"Het lacht me gewoon uit! Stuk voor stuk! Kijk dan!"
Hij kijkt na twee uur staren eindelijk op. "Kijk dan! Het lacht ons uit!" Roept hij terwijl hij naar de plateau wijst. Ik glimlach even en voel mijn telefoon trillen.

Jennifer Lopez:  Het spijt me..

Die glimlach van daarjuist is nog steeds op mij gezicht te zien. Ik kijk op met de hoop dat ik misschien nog een aanwijzing zou kunnen vinden wie het berichtje gestuurd zou kunnen hebben. Ik kijk rond me maar niks, Charlotte en Harry zitten weer gezellig klef te doen, Liam en Demi zitten naast elkaar en af en toe word er iets gezegd, Ash en Max hebben het te druk met naar het eten te kijken, Louis en James vallen opeens de sofa uit en rollen al vechtend over de vloer wat wel vaker gebeurt. Tess en Audrey zitten ook met elkaar te praten en Thomas, Noah en Lucas zitten ook diep in een gesprek. Zayn en Niall zitten naast elkaar maar zitten niet te praten, Zayn heeft het te druk met zijn telefoon. Zou hij het zijn? Ik pak snel mijn telefoon om hem terug te sturen.

Me: Het is al goed.

Ik kijk snel weer op en zie dat Zayn aan het typen is. Het is Zayn.. Hij is het gewoon iedereen is aan het praten en hij is de enige op zijn telefoon en hij is aan typen! Ik kijk een beetje zenuwachtig rond en zie Niall naar me glimlachen. Ik lach ongemakkelijk terug naar hem aangezien door al zijn gemene opmerkingen hij nu niet de eerste is die naar mij zou lachen.

Er galmt een piepend geluid door de kamer die daarna overslaat in een stem.

"De tijd is om, jullie mogen weer eten! Smakelijk!"

HIII 

owh god het is echt al weer een tijdje geleden.. Het spijt me daarvoor maar laten we nu even over iets positiefs praten! Ik ben van plan om een kerst give away te doen en later ook nog 1 als ik de 1.000 volgers gehaald heb want heb ze bijna en ik wil jullie hiermee bedanken!

Maar.... Ik weet niet bepaald wat jullie zouden willen bij de give away van prijzen. Ik heb veel voor jullie over maar laten we het budget toch een beetje laag houden maar zet jullie ideeën voor de prijzen van een give away hieronder en dan komt die er binnenkort aan!

BIG LOVEEEE <3



 


Hotel texting &gt;&gt; Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu