•anywhere is better than here•✖️pov Rosalie Jones✖️
Naam:Rosalie Jones
Leeftijd:20
Karakter:koppig,realichtis,verlegen
Je haat mensen die: denken dat ze veel zijn terwijl ze het niet zijn! Mensen met opmerkingen die niet eens grappig zijn maar juist pijn doen.
Waarom doe je dit: ik kan het geld goed gebruiken.
Medische problemen die we moeten weten: extreme claustrofobie
Ik verstuur de mail na het nog één keer door te lezen. Vanavond weet ik de uitslag al en dan kan ik hier hopenlijk eindelijk weg. Weg van mijn ouders waar ik toch nooit iets goed voor doe. Met het geld dat ik daar zou winnen kan ik een huis kopen en dan ben ik eindelijk vrij! Het zou geweldig zijn!
Na nog even films op Netflix gezien te hebben kijk ik naar mijn mails en zie dat ik een nieuwe mail binnen krijg.Beste,
Hierbij bent u geaccepteerd voor de eerste serie van 'give you up?' Hier zijn wat dingen die u absoluut moet bijhebben.
-een compleet witte outfit
-bikini/zwembroekTot morgen voor de spannende 8 maanden tegemoet te gaan. We verwachten u om 12u aan het al reeds gegeven adres.
Groeten, de makers van 'give you up?"
Een glimlach siert mijn gezicht waarna ik mijn een grote koffer pak en alle spullen erin steek.
Veel shirts, broeken, vestjes, schoenen, ondergoed, bandana's en wat verzorgingspullethes. Mijn laptop steek ik er ookal bij en mijn iPhone hou ik toch de hele tijd bij me.
Als ik beneden mijn ouders het nieuws meedeel worden ze kwaad en zeggen ze dat ik niet mag vertrekken.
"Ik ben twintig ik doe wat ik wil!" Zeg ik hun terwijl ik ongeïnteresseerd rond kijk. "Ja? Als je dan toch oud genoeg bent moet je daarna ook niet meer terug komen! Is zien hoe jij het in de echte wereld vanaf brengt!" Zegt mijn vader kwaad.
"Overal is beter zan hier!" Ik loop naar boven het geschreeuw van mijn vader negerend. Mijn vader is nog de ergste van ze alle twee. Van mijn moeder moet in geen steun verwachten ofzo maar medelijden is soms wel eens af te lezen van haar gezicht maar daar blijft het dan ook bij!
Ik hoop dat het snel morgen is zodat ik hier eindelijk weg kan!Hiii my lovies!
Dit is nog een beetje bhuu maar jah Niall en de andere jongens het volgende stukje er al in!😉
Big love❤️
JE LEEST
Hotel texting >> Niall Horan
Fanfiction16 vreemden. 1 huis. 5 meisjes. 11 jongens. 1 berichtje 5 opdrachten En 50.000 euro. Het spel was duidelijk. Je werd een huis ingezet met mensen die je niet kenden. Je mocht het huis niet uit! Voor acht maanden niet! Als één iemand het huis verliet...