Chapter 21✔️

209 11 8
                                    

✖️Pov Roos✖️

Ik loop stormend mijn kamer binnen en gooi al mijn badspullen op de grond, ik hoor nog wat vallen maar daar geef ik geen aandacht aan. Ik kan mijn emoties niet plaatsen: boos, verdrietig, woedend, teleurgesteld,...
Gewoon dom eigenlijk, dat is wat ik voel. Teleurgesteld in mezelf dat ik dit niet doorhad, er waren zo veel aanwijzingen dat hij het was als ik erover nadenk.
Van woede blijf ik heen en weer stappen door mijn kamer met mijn handen in mijn haren, al pratend tegen mezelf.
Ik pak mijn telefoon vast en kan met mijn trillende handen na drie keer eindelijk de juist cijfercode type, en scrol door mijn contacten

Jennifer Lopez Deleted

Ik pak die Pikachu knuffel en had nooit gedacht dat ik voor zoiets schattigs, zoveel haat zou voelen.
Zou het verhaal over zijn overleden broertje wel waar zijn? Of was dit gewoon een manier om medelijden te kweken?
Ik wantrouw de afgelopen 7 maanden nu helemaal, wie weet hier van? Weet iedereen dit en is dit een soort grap? Is dit spel wel echt? Is Niall verliefd op.. mij...?

Mijn ademhaling gaat steeds sneller en ik begin helemaal te panikeren, ik voel mijn hart ik mijn keel en krijg het helemaal benauwd.
Ik probeer mijn pul uit te trekken voor wat afkoeling maar eens mijn trui over mijn hoofd is begin ik te wankelen. Ik kan nog net mijn trui van mijn hoofd halen voordat ik zwarte plekken begin te zien en alles rondom mij steeds vager en vager begint te worden, tot ik uiteindelijk zwart beeld krijg.

Hey,
Omg zoveel schaamte, Wattpad was op een moment zo over voor mij dat ik de app zelf al niet meer had, en ik weet zelf tot op de dag van vandaag ook niet waarom. Mijn leven ziet er nu ook zo anders uit.
Ik besloot op deze avond Wattpad terug te downloaden en zag duizende meldingen, ben beginnen te scrollen maar kon echt niet alles bekijken, maar ben meteen beginnen schrijven voor jullie!💗
Ben trouwens nu heel veel bezig met make-up op instagram -> @makeuplanes (foto toegevoegd) als je interesse hebt mag je altijd eens een kijke nemen, en hopelijk tot snel!💋

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 06, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hotel texting >> Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu