Pov Roos
Ik haal mijn lippen van de zijne af en glimlach naar hem. "Dus jij was het al de hele tijd!" Zeg ik glimlachend, hij kijkt me een beetje vreemd aan.
"Over wat heb je het?"
"De berichtjes natuurlijk?" Komt er een beetje vragend uit. Hij kijkt me een beetje verbaasd aan en draai me snel om terwijl ik een sorry mompel en terug de kamer inloop bij de rest. Ik ga snel op de grond zitten en pak mijn telefoon erbij en zie het berichtje dat ik veel eerder al gezien zou moeten hebben, voor ik hem kuste.Jennifer Lopez: ik weet niet waar je bent of wat je nu doet maar ik denk dat je fout zit.
Ik blijf een beetje zuchtend naar het berichtje staren, niet wetend wat ik moet zeggen. Ik dacht dat ik zojuist de persoon had gekust die ik dacht toch buiten zijn uiterlijk een beetje te kennen.
Me: dus jij bent Zayn al niet..?
Jennifer Lopez: Nee... Waarom vraag je dat?
Me: gewoon ik dacht even dat hij het was.
Jennifer Lopez: owh vandaar dat je hem gekust hebt.
Me: vanwaar haal je dit?
Jennifer Lopez: doe nu niet achterbaks, hij heeft het al vertelt aan ons.
Ik gooi mijn telefoon voor me neer en sluit zuchtend mijn ogen.
*
Voor de rest ging de dag vrij snel: er werd wat gelachen als ze me zagen door heel het verhaal van Zayn, een paar gillen van Charlotte en Harry die dan de schuld aan Charlotte gaf. Maar geen berichtje meer gekregen. De dag is gelukkig over en de muizen zijn weggehaald.
Iedereen zit nu al in zijn kamer aangezien het al redelijk laat is, maar slapen kan ik niet. Ik voel me schuldig tegenover iemand die ik eigenlijk niet echt ken.Me: het spijt me als ik je gekwetst heb, dat was niet mijn bedoeling! Het leek gewoon echt dat hij het was.. Het is ook gewoon moeilijk.. Ik vind je een leuk persoon en ik wil je echt leren kennen maar ik ken je niet, jouw persoonlijkheid is het enige dat ik nu al redelijk goed begin te kennen. En dat is ook echt het belangrijkste maar toch wil ik een gezicht op die persoonlijkheid willen plakken.
Ik hoop gewoon dat alles weer goed komt tussen ons.Hii loves
Jullie weten echt niet hoe lief jullie zijn! Ik heb zoveel lieve commentaar gekregen van jullie en dat helpt echt!
Big love!❤️
JE LEEST
Hotel texting >> Niall Horan
Fanfiction16 vreemden. 1 huis. 5 meisjes. 11 jongens. 1 berichtje 5 opdrachten En 50.000 euro. Het spel was duidelijk. Je werd een huis ingezet met mensen die je niet kenden. Je mocht het huis niet uit! Voor acht maanden niet! Als één iemand het huis verliet...