Chapter two

3K 182 32
                                    


•I'm Niall Horan•

✖️pov Rosalie✖️

Als mijn wakker gaat komt het als muziek in mijn oren, als vrijheid als verlossing!
Ik sta op en ik trek een zwarte skinny broek aan met een leuk shirt erover en een vestje. Mijn bruine krullende haren laat ik over mijn schouders hangen en trek mijn schoenen aan.
Ik pak snel mijn koptelefoon en steek mijn lader in mijn tas waar nog wat random spulletjes inzitten.
Ik laad mijn kopteloon op mijn schouders zakken en steek mijn iPhone in mijn broekzak en probeer zo goed mogenlijk mijn koffer mee naar beneden te trekken.
"Ik vertrek dan maar.." Mijn moeder komt naar me toe gesneld en omhelst me. En stopt wat geld in mijn handen en fluisterd dat ik niets tegen papa mag zeggen.
Mijn vader blijft gewoon zitten en ook als mijn moeder hem roept kijkt hij niet eens op.
"Als ze wil vertrekken dan doet ze dat maar!" Zegt hij zonder me een blik te gunnen.
Ik trek mijn wenkbrauw naar hem omp en lach nog even naar mijn moeder voor ik eindelijk dit huis verlaat en mijn koptelefoon opzet.
De plaat van het hotel ligt in Londen en is hier niet zo ver vandaan dus ga ik maar lopend.
Als ik er eindelijk ben staat er al een camera man die filmt hoe ik huis binnenstap.
Als ik de trap op ben staat er maar één deur open waar ik dan ook naar toe stap.
Ik zie al 10 jongens staan en 2 meisjes.
Ik weet dat we met 16 zijn maar dat er zoveel jongens gingen zijn wist ik ook niet.

Er komt nog even later een meisje binnen staan en later nog één.
Er komt een vrolijke man binnen met nog een cameraman die hem volgt.
"Oké mensen voor we gaan beginnen draaien,let niet op de camera's! Die gaan hier de hele tijd zijn dus niet op letten." De man doet teken naar de cameraman wat lijkt dat hij nu echt begint te draaien.
Er komt juist een jongen binnen gerent en gaat in het midden van de kring staan.
"Sorry dat ik zo laat ben-" hij stopt al met praten als hij de camera zit en gaat even door zijn zwarte haren en en de presentator duwt hem naar achteren.
"Oké, na dit! Hallo! Ik ben Nick! De presentator van dit spel! Iedereen gaat zich even voorstellen door hun naam en leeftijd te zeggen."
Hij kijkt naar de jongen naast hem.
"Ik ben Harry Styles en ben 20."
"Ik ben Louis Tomlinson!" Hij stapt uit de kring en geeft iedereen opeens een high five.

"Ow en ben 23!"zegt hij nog snel.
"Ik ben Liam en ik ben 21."
"Ik ben Zayn en ik ben 21." De zwartharige jongen praat al wat zachter dan de jongens ervoor.
"Ik ben Niall Horan en ik ben 21!" Hij kijkt de groep rond en stop uiteindelijk bij mij. Zijn blauwe ogen blijven in mijn groene ogen kijken en ik ontwijk het contact door naar de volgende te kijken.
"Ik ben Tess en ik ben-" het bruinharige meisje haar zin word al onderbroken.
"Een hoer.." Mompeld het blondharige meisje naast me.
"Wow! Sorry hoor! Wat kan ik eraan doen dat jouw vriendje jouw zo slecht vond in bed en dan naar mij kwam?!" Kaatst Tess terug.
Dit word hier nog leuk..
Het is even stil maar dan uitijnlijk gaat het meisje naast haar verder.
"Ik ben Demi en ik ben 19!" Haar haren zijn zwart en ze heeft net zoals zayn hazelnootbruine ogen.
"Ik ben Lucas en in ben 22!" De jongen heeft bruin haar dat in een kuif zit wat hem ook goed staat.

"Ik ben Thomas!" De jongen heeft blond/bruin haar en glansende blauwe ogen."Noah en ik ben 20." Zegt de zwartharige jongen.
"Ik ben Ash en ik ben 23!" Je ziet dat hij er zin in heeft en dat hij redenlijk actief is.
"Ik ben James en ben 19!" Zegt de bruinharige jongen. De jongen die daarjuist nog in het midden van de ring stond aangezien hij te laat was is nu aan de beurt.
"Ik ben Max! En ben 20!" Zegt hij.

"Ik ben Charlotte! En ik ben 21." Zegt het meisje dat daarjuist nog ruzie had met Tess. We komen bij mij aan en ookal moet ik alleen mijn naam en leeftijd zeggen, toch ben ik zenuwachtig.
"Ik ben Rosalie en ik ben 20."

"Oke jongens en meisjes jullie kiezen zelf waar je slaapt en de weg naar de slaapkamers is gewoon de trap op! Jullie bepalen wie er kookt enzo! En via dat luik zal er elke dag nieuw eten en drinken binnen komen. Ook kunnen jullie er een lijstje instoppen met jullie voorkeur voor eten of drinken. De cameramannen zullen niets zeggen en volgen de nodige dingen. Elke maand komt er nog een hele leuke verrassing! Veel succes!" De man verdwijnt en iedereen gaat een kamer uitzoeken. Iedereen is al voor mij boven aangezien ik niet de sterkste ben en dus moeite heb met mijn koffer.
Ik ben eindelijk boven in de gang en hoor in elke kamer al het geluid van verplaatsende spullen of van muziek.
Op het einde van de gang zijn er twee deuren naast elkaar.

Ik open de eerste deur en zie Niall staan.
"Ow sorry.."
Ik wil de deur weer sluiten maar zijn woorden houden me tegen.
"Je mag gerust hier blijven! Heb ik geen problemen mee!"zegt hij met nog een grinnek erachter.
Voor ik de deur hellemaal sluit steek ik men middenvinger nog uit.

Sukkel!

Ik ga dan de laatse kamer in die wel leeg is.
Ik gooi mijn koffer op het bed zodat ik kan uitpakken.

En zo opweg kan gaan naar een nieuwe uitdaging,een nieuw leven

Niall is in the game people!!!
Okey thit was Boring ha-ha sorry the next chapter Will it be beter😊
Big love❤️

Hotel texting >> Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu