Chapter 14✔️

1.7K 118 25
                                    

Pov Roos

Charlotte en Harry staan in een hoekje van de kamer te trillen uit schrik dat er nog maar één muis te dicht bij zou durven komen, ik als muis zou al lang gaan lopen zijn als ik hun zou zie.
De rest zit eigenlijk gewoon maar wat op de grond zich te vervelen want ja, het zijn maar muizen.
Zayn staat op van de grond en stapt  de kamer uit, ik voel opeens dat mijn telefoon begint te trillen en ik pak hem er nieuwschierig uit.

Jennifer Lopez: je bent zo aan het dromen babe, toch niet te veel aan mij aan het denken?

Me: misschien maar een beetje, zou wel een stuk makkelijker gaan als ik weet wie je bent ookal heb ik een groot vermoeden.

Jennifer Lopez: owh ja.. Wie dan?

Me: zal ik je even laten zien!

Ik sta op van de grond en ga dezelfde deur uit die Zayn een paar minuten geleden ook deed, ik zie hem daar staan in de gang met een klein raampje open. Tussen zijn vingers zit een sigaret waar een wolkje rook boven danst.
Hij kijkt op als hij beseft dat er iemand in de gang staat, zijn ogen worden groot als hij me ziet. Hij lacht even terwijl zijn hand waar de sigaret steekt naar zijn voorhoofd gaat. "Ik probeer te stoppen." Zegt hij schuldig terwijl hij zijn hand weer wegdoet.
"Maar soms moet het even."
"Geeft toch niets, ik snap dat je het met hun stelletje licht mentaal gestoorde aandachtzoeker het soms niet volhoud."

Hij glimlacht om mijn woorden waardoor ik ook meteen glimlach. Ik stap dichter naar hem toe, het gangetje en nogal redelijk smal waardoor als ik recht voor hem sta er niet zoveel ruimte meer tussen onze lichamen zijn. Hij gooit zijn sigaret op de grond en stampt erop. "Zo beter?" Ik knik ja en hij glimlacht breed. Hij is het gewoon ik weet het zeker! Ik ga ietsjes dichter naar hem toe en hij kijkt me recht in de ogen aan.

Voor ik het echt besef heeft hij me al dichter tegen zich aan getrokken en heeft hij zijn lippen op de mijne gelegt.

Jennifer Lopez: ik weet niet waar je bent of wat je nu doet maar ik denk dat je fout zit.

HIII
Dit was al even geleden, sorry daarvoor! Ik heb echt zo veel geluk met jullie als lezers al jullie comments van het vorige hoofdstuk waren zo ontzettend lief echt jullie zijn geweldig!❤️

Hotel texting >> Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu