Chapter seven✔️

2.4K 169 21
                                    


•when your smart and got good eyes you will see the thing in this little surprise that will growing bigger•

✖️pov Roos✖️

"Beste spelers van het "give you up?" Spel. Hier is jullie eerte maandelijkse 'verrassing'
Ga maar allemaal naar boven en kleed je hellemaal in het wit en wacht dan in de gang tot één van onze mannen jullie binnen laat. Hier nog een tip voor de volgende maanden.
when your smart and got good eyes you will see the thing in this little surprise that will growing bigger."

Niemand twijfelt en loopt naar boven. Boven trek in mijn wit hempje aan met een witte broek eronder en trek nog snel witte kousen aan, als ik benedn sta in de gang staan er al wat mensen en binnen vijf minuten staat iedereen er met hun witte kleding. Het brand een beetje aan mijn ogen om alles zo wit te zien maar na even wenen mijn ogen er aan. Een man van de cameraploeg laat ons binnen en de hele living is verandert in een ruimte met witte doeken waardoor heel de ruimte wit ziet. We gaan allemaal op een rij staan en onze presentator komt binnen gestapt.
"Dit is jullie eerste verassing jongens! Jullie zullen waarschijnlijk al wat frustraties hebben opgelopen in deze eerste week en vandaar ook een soort spel. Achter jullie staan allemaal verfpotten en jullie mogen elkaar bekladen zoveel jullie maar willen. Veel plezier!"

De presentator stapt grijnzent weg en voor ik het weet voel ik al een verfspat op mijn rug.
"Nog steeds aan het twijfelen over deze verassingen Jones?!" Zegt Harry grijnzent Ik krijg weer een verfspat op me maar deze keer op mijn gezicht, als ik me omdraai zie ik Niall me grijnzend aankijken. De eerste verfpot die geel is neem ik in mijn handen en stap naar hem toe, als verdediging zit hij wat van zijn rode verf op me te gooien maar dat maakt me nu niets uit.

Als in voor hem sta glimlach ik naar hem en hij lacht zachtjes terug, die glimlach verandert al snel wanneer ik de hele pot gele verf over hem gooi. "Nu moet je deze maand je haar al niet meer kleuren, ow en Niall. Pas op met je rode verf, straks word het nog oranje!"

Als ik me omdraai zie ik Demi in een hoekje zitten van de kamer, ik wil er naar toe stappen maar Liam die zelf amper verf op zich heeft zegt wat tegen haar en trekt haar dan mee. Niemand merkt echt dat ze er niet tussen staan want iedereen is meer bezig met elkaar te bekladden dan iets anders.

*

Ik kom de douche uit, blij met dat de verf er uit is. Ik krijg een berichtje.

Theo G: Wat was dat met Niall?

Me: ik kon eindelijk mijn frustraties uitwerken op hem.

Theo G: wel zoveel verf uit je haar krijgen is niet makkenlijk!

Me: en jij weet dat omdat?

Theo G: oh, ik was bij hem daarjuist.

Me: is het jouw ook opgevallen, dat Liam en Demi niet tussen het spel zaten.

Theo G: jah! Ik dacht dat ik de enige was! Ze waren achter de sofa verstopt, ik zag ze daar.

Me: ik zag Demi in een hoekje en Liam ging naar haar toe, zei wat en toen stapte ze weg, naar de sofa waarschijnlijk. Demi en Liam zijn normaal toch niet echt de beste vrienden? Ze hebben nog geen woord gewisseld met elkaar.

Theo G: ik weet het ook niet babe..

Me: ben je nog bij Niall? Want er komt heel erg veel muziek uit zijn kamer vandaan.

Theo G: jah, samen met nog wat mensen.

Me: ow

Me: hoor ik dat nu goed?

Me: ik dat booty van Jennifer Lopez en iggy azalea?

Theo G: Nee...

Theo G: oké..ja.. Maar het is zo goeeddddd...

Me: het liedje valt opzich wel mee en de clip ook als je over Iggy haar deel praat maar dat van Jennifer.. Nee! Sorry nee! Kijk hoe ze doet! Die vrouw heeft wel kinderen hé!

Theo G: I WANNE BE JENNIFER LOPEZ

me: komt voor elkaar!

Jennifer Lopez: echt?

Jennifer Lopez: waarom zie ik er nog niet zo uit?!

Jennifer Lopez: Roos?

Jennifer Lopez: Wat heb je gedaan?!

Jennifer Lopez: zeg nu niet dat ik..

Jennifer Lopez: sta ik als Jennifer Lopez in je contacten?

Me: maybee

Jennifer Lopez: babe???

me: Oke, jawel

Jennifer Lopez: biatch

Me: biatch back

Hii lovies.

Ik begin trager te updaten sorry😁
Maar ik heb mijn examens en dat met zayn was het even moeilijk, maar 1boek van me is bijna uit en heb ik weer wat meer tijd voor de rest.

Big love❤️

Hotel texting >> Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu