06

916 101 78
                                    

"Git buradan Tsukki"

"Seni böyle bırakamam Yamaguchi"

"Sana git dedim Tsukishima" uzun olan genç nefesini dışarı verdi ve odaya girip gözlüğünü aldı. "Gidiyorum" Evden çıkıp sokakta yürümeye başladı.

Onun bir beta olduğunu biliyordu fakat neden bir anda böyle olduğunu anlayamamıştı. Feromonlarının kokusu daha önceki karşılaştığı omegalardan daha farklıydı.

"Sikeyim" elini uzamış sarı saçlarına daldırıp gördüğü ilk markete girdi ve cebindeki son parası ile bir paket sigara aldı.

Marketten çıkıp paketi açtı ve içinden bir dal sigara çıkardı. "Çakmağın yok, aptal herif" duyduğu ses ile arkasına döndü. Kageyama elindeki çakmağı Tsukishima'ya uzatmadan önce bir tane sigara aldı paketten.

"Sen sigara içmiyordun"

"Bağımlı değilim sadece" Tsukishima yaktığı sigarasının dumanını üfleyip kaldırım taşına oturdu. "Ne oldu?" Kageyama'nın sorusu ile nefesini dışarı verdi.

"Yamaguchi omega oldu"

"Ne?" siyah saçlı olanın tepkisine alayla güldü. "Çok tuhaf. Daha sabah bir betayken nasıl akşamına omega olabiliyor ki?"

"Hinata test yaptırmayı reddettiğini söylemişti. Sebebi bu muydu? Omega olmayı istemiyor muydu yoksa?"

"Bilmiyorum. Betayken halinden memnun sayılırdı" Tsukishima elindeki sigarasını dudaklarınarasına götürdü. "Neden onun yanında kalmadın?"

"İstemedi. Muhtemelen şu an kızgınlık dönemi başladı. Yanında alfa birisi olsun istemedi haliyle, aptal"

Kageyama, boş bakışlarını karşısındaki direğe dikmiş bedene bakıp kıkırdadı. "Seni böyle görmek tuhaf"

"Eğleniyor gibisin" Kageyama kafa salladı. "Aslında eğlendiğim söylenemez ama hoşuma gitmedi değil. Yamaguchi bu süreçte seninle konuşmayı bile kesecektir eminim. Ne yapacaksın?"

Tsukishima nefesini dışarı vermekle yetindi sadece. "Bilmiyorum" Kageyama ayaklanıp elini sarı saçlı olana uzattı. "Kalk biraz kafa dağıtalım"

Tsukishima teklifi kabul edip uzatılan eli tuttu ve oturduğu yerden kalktı. Kageyama ile kaldırımda yürümeye başladığında elini pantolonunun cebine koydu.

"Feromonlarına karşı nasıl direndin?" yöneltilen soru ile bakışlarını gökyüzüne çevirdi Tsukishima. "Diğer omegalardan farklı kokusu vardı. Onu anlamaya çalışırken çoktan kaçıp banyoya kilitlemişti kendisini"

"Her omeganın farklı kokusu yok mu zaten?"

"Aptal herif, genelde kokuları birbirine benzerdi. Yamaguchi'nin feromanları çilek gibi kokuyordu"

"Çilek?"

"Evet. Onunla olmalıymışım gibi hissediyorum" Kageyama yanındaki bedenin omzuna vurdu. "Onu şimdilik yalnız bırak. Kızgınlık dönemine girmiş bir omeganın nasıl olduğunu biliyorsun"

"İşte bu yüzden yanında olmayı istiyorum aptal herif"

"Onu seviyorsun madem ne diye bunca zaman bekledin ki?"

"Onu sevmiyorum"

"Hah, yalancıya bak"

"Seninle medeni iki insan gibi konuşacağımı düşünmek hata"

"Aptal herif iyilik yapmaya çalışıyoruz"

"Kalsın"







-
Falan fişman bölümüydü bu

Şimdi asıl soruya geçiyorum

Akaashi alfa mı olurdu sizce?

Çümkü alfaxalfa iki ship yapmayı düşündüm ve dünden beri Akaashi alfa mı olur omega mı onu düşünüyorum

500+20 -TsukkiyamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin