31

580 67 20
                                    

"Yamaguchi"

Çilli olan ismini duyması ile arkasındaki bedene baktı. Bu durumun uzamasını istemedikçe uzayışı sinirlendiriyordu ama sakinliğini koruyup Tsukishima'ya baktı.

"Ben, gerçekten neler yapıyorum bilmiyorum ama seni unutmamı isteme benden" bir şey demedi Yamaguchi. "Benimle olmanı istiyorum sadece"

Yamaguchi karşısındaki bedeni tanıyamıyordu sanki. Tsukishima ne istediğini bilen biri olmuştu çoğu zaman fakat şimdi bambaşka biriydi sanki.

"Ne istiyorsun Tsukki? Madem seninle olmamı istiyorsun o zaman neden kendinden uzaklaştırıyorsun beni?"

"Kafam karışık sadece. Yaptıklarımın ve söylediklerimin birbirine uymadığının farkındayım-"

"Bana net bir şey söyle Tsukki. Yoruldum artık. Kendimi üzmem bebeğe de zarar veriyor"

Yamaguchi'nin net çıkan sesi ile nefesini dışarı verdi Tsukishima. "Seni istiyorum" kaşlarını çattı. "Peki ya nişanlın?"

Tsukishima bir şey demedi, sustu sadece. Yamaguchi histerik bir gülüş sundu ve bakışlarını kaçırdı. "Kendin bile emin değilsin Tsukki. Bir başkasıyla nişanlıyken benimle olman akıl mantık alır bir şey değil. Her ne kadar bebeğimizi taşıyor olsam bile buna hakkım yok. Beni istiyorsan ondan ayrıl"

Bencil olmayı seçti Yamaguchi. Bu sefer üzülüp düşünen taraf olmayı istemediği için başka bir şey söylemedi.

"Ondan ayrılalı iki hafta oluyor"

Yamaguchi duyduğu şeyle öylece kalakaldı. Dudaklarını araladı fakat tek kelime dahi edememişti. Tsukishima'nın söylediği şeyi idrak etmeye çalışırken gözlüklü olan devam etti.

"Kimseye söylemedim henüz" dudaklarını birbirine bastırdı sadece. "Sebebi sendin Yamaguchi. Uzun zamandır aklımı karıştırıyordun benim. Senden kaçarsam hislerimi bastırırım saldım aptalca. Sana acı çektirdim biliyorum fakat o gün buluştuğumuzdan beri doğru düzgün düşünemez oldum"

Tsukishima omuzlarını silkti. "Onunla nişanlanmam annemin acelesine geldi. Sana "yardım" ettikten sonra sevgili olduk. Aşağılık biri olarak görüyorsundur beni Yamaguchi ama o zamandan beri ondan uzak durmaya çalışıyordum. Bana farklı hissettiriyordun ama benim hakkımda ne düşündüğünü kestiremiyordum. Sadece bana yaptığın şeyi ertesi gün diğerlerine de yaptığın için her zamanki hallerinden sanıyordum. Senin kadar duygusal değilim ama son bir aydır kafam sadece seninle doluydu"

Yamaguchi sinirlerine hakim olamayıp kıkırdamaya başladı. Gözyaşları yanaklarından süzülürken elleriyle yüzünü kapattı.

"Sana inanamıyorum. Aptalın tekiyim" Yamaguchi bedenine sarılan kollar ile daha da şiddetli ağlamaya başlamıştı.

"Yamaguchi, izin ver artık seninle olayım"





-
Gereksiz uzadı

Niye demiyonuz aq

500+20 -TsukkiyamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin