Masadaki sessizlik gerginliği en üst seviyeye çıkarmıştı. Yamaguchi yüzündeki gülümsemeyi sildi ve ayaklanıp Yachi'ye baktı.
"Bugün için teşekkürler Yachi-san. Sanırım bu gidişle düğünde anca görüşürüz"
Tek kelime dahi edemeyen bedene gülümseyip Terushima ile birlikte geldikleri yerden çıkmak için adımladı.
Adımladı adımlamasına ama kalbinin acıdığını hissediyordu yine. Üç ayda onu unutmuş ve kendisiyle ilgilenmekle meşgul olmuştu fakat bir anda karşısına çıkışı bütün her şeyi alt üst etmişti sanki.
"Yamaguchi" çilli olan ismini duyması ile durdu ve Terushima'ya döndü. "Canım yanıyor Teru" yine Terushima'nın kollarında ağladı Tsukishima yüzünden.
"Söylemeyecek misin?" Yamaguchi kafasını iki yana salladı. "Ona vurmak istiyorum" Terushima geri çekildi ve çilli olanın yanaklarına avuçlarını yasladı.
"Neden kaçıyorsun Yamaguchi? İncinmekten mi korkuyorsun? Şu haline baksana yeterince incinmedin mi zaten. Kaç kez kollarımda ağlamaktan yorgun düşüp uyuyakaldın hatırlamıyor musun? Bencil ol biraz Yamaguchi. Üç aydır gizlice ağladın, sabahlara kadar düşündün şimdi bırak o düşünsün biraz da"
Bir şey demedi Yamaguchi. Terushima gülümseyip yüzüne yaklaştı. "Eğer ona söylemezsen bu bebek beni babası olarak bilir" çilli olan, sarı saçlının yüzünü ittirdi ve gülümsedi.
"Çok meraklıysan git birini bul, yılışık herif" Terushima küçük bir kahkaha attı. "Söylediklerimi düşün sen bence. Artık üzülmeni istemiyorum. Bence arkadaşın olarak bunu istemem hakkım, değil mi?"
"Bir daha karşılaşırsak söylerim" Terushima Yamaguchi'nin yanaklarını sıktı. Dudakları öne doğru büzüşen bedene bakıp kaşlarını çattı.
"Herif nikah masasındayken kucağında bebekle düğünü basmayacaksın, değil mi?"
Yamaguchi elini ittirdi. "Hayır, ona şimdi söylersem anında nişanı atıp beni kaçırmaya kalkarsa?"
"Bu nerenin klişesi?"
"Bilmiyorum. Sadece bencil olmak bana göre değil. Bencil olduğum tek konu Tsukki. O da avuçlarım arasınsan akıp gitti kum gibi"
"Yanılıyorsun" Yamaguchi nefesini dışarı verdi ve Terushima ile alışveriş merkezinden çıkıp eve doğru yürümeye başladı.
"Ona söylemeyeceğim" Terushima sinirle soludı. "Ne halin varsa gör" Yamaguchi duyduğu şey ile şaşırmıştı. Önden yürümeye başlayan Terushima'ya yetişmek adına adımlarını hızlandırdı.
"Beklesene. O kadar mı kızdın?"
"Yamaguchi" çilli olan isminin seslenilmesi ile durduğunda Yachi yanına gelmiş ve elindekileri uzatmıştı. "Bunları unuttunuz"
"Huh, teşekkürler" gülümsedi sadece. Yachi'nin bir şeyler söylemeye çalıştığını anlayıp gülümsedi. "Bir şey mi diyeceksin?"
Yachi nefesini dışarı verdi ve Tsukishima'yı gösterdi. "O aptal herif seninle konuşmak istiyormuş"
-
Şu aptal herif lafını çok seviyoeum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
500+20 -Tsukkiyama
Fanfiction"Yamaguchi, sen omega mısın?" •Tsukishima Kei x Yamaguchi Tadashi •Omegaverse •Boy Love