17

635 68 31
                                    

"Geri dönüş alamadın mı?"

Yamaguchi sorulan soru ile kafasını iki yana sallamıştı sadece. Dört hafta geçmişti doktora gidişinin üzerinden. Mezun olalı yaklaşık üç gün olmuş ve daha fazla beklemeden istediği şirkete başvuru yapmıştı. Bir de Terushima ile daha da yakınlaşmıştı.

Bu süreçte Tsukishima ile fazla görüşememiş sadece telefonla konuşmakla yetinmişti. İkisinin de son haftaları yoğun geçmişti.

Şimdi ise umutsuzca laptopın başında bekliyordu Yamaguchi. Kenma ve Hinata'ya bakıp nefesini dışarı verdi.

Midesinde hissettiği kasılmalar ile yüzünü buruşturup elini midesine götürdü. Bulanan midesi ile banyoya koşturdu Yamaguchi. Birkaç gündür gelen bu ani bulantılar sinirini bozuyordu.

"Yamaguchi" Hinata'nın sesi ile elini kaldırıp yanına gelmesini engelledi. Klozetin başından kalkıp sifonu çekti ve ağzını ardında yüzünü yıkadı. Uzamış siyah saçlarını bağlayıp kendisine bakan iki bedene döndü.

"Neyin var?" omuz silkti. "Bilmiyorum. Birkaç gündür böyleyim"

"Bazı şeyleri fazla kafana takıyorsun ve sonucunda hastalanıyorsun. Unut şu huyunu" Hinata'nın sinirli çıkan sesi ile sahte bir gülümseme sundu. "İyiyim ben"

"Emin misin? Öcü gibi duruyorsun" Kenma'nın söylediği şey ile elini ensesine attı. "Aslında hala midem bulanıyor" Hinata, siyah saçlı olanın elini tutup salona çekti ve koltuklardan birisine uzanmasını sağladı.

"Kaç gündür böylesin tam olarak" Yamaguchi düşünür gibi yaptı. "Beşinci günü oldu bugün"

"En son ne zaman ilişkiye girdin?"

"Mezun olmadan önceydi. Üç ya da dört hafta oldu sanırım" Hinata gözlerini kocamanca açtı ve Kenma'ya döndü. "Kenma, bir hamilelik testi alabilir misin?"

"Ne? Saçmalama!" Yamaguchi kalkmak için yetlendiğinde Hinata engelledi. Kenma ise denileni yapıp evden çıktı. "Aptal herif mantıklı düşün biraz"

"Hinata gerçekten saçmalıyorsun. Her seksimizde korunduk bunun olması imkansız" Hinata konuşan bedeni dinlemediğini belirtmek adına kafasını başka yöne çevirdi.

"Kızgınlığa girmiş bir omeganın düşündüğü tek şey düzüşmek olmuyor her zaman. O esnada aklından geçen başka şeyde anne olmak istediğin oluyor. Kesin bu yanına yenik düşüp korunma gereği duymadın"

Yamaguchi tuhafça Hinata'ya bakmaya devam etti sadece. Çalan zil ile turuncu saçlı olan ayaklanmış ve kapıyı açmıştı. Kenma'nın elindeki poşeti alıp içinden testi çıkardı ve Yamaguchi'ye uzattı.

"Böyle bir durum olmasa bile emin olmamız gerek Yamaguchi"





-
Başlayalım ayol

500+20 -TsukkiyamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin