15

768 74 71
                                    

Diğer bölüm söylemiştim ama yine söyleyeyim bu bölüm smut olacak okumak istemeyen direkt diğer bölüme geçebilir 💘
-

"Tsukki"

Yamaguchi dudakları arasından dökülen isimden sonra ellerini sarı saçlarına daldırdı Tsukishima'nın. Bedeni daha da yanıyormuş gibi hissediyordu.

Belindeki sıcak eller sanki bedenindeki alevi körüklüyordu.

"Daha fazla dokunmanı istiyorum Tsukki" bacak arasına yerleşen beden ile gözleri buluştuğunda Tsukishima dudaklarını Yamaguchi'nin bacak içine bastırdı.

"Ngh!" Tsukishima'nın öpücükleri küçük inlemeler sunmasına neden olurken ellerini sarı saçlı olanın yanaklarına atıp kendisine çekti ve gözlüğünü çıkardı.

Elindeki gözlüğü yere bırakıp komodinin üstündeki kondomlardan birisini aldı. Paketi dişleri arasına koyup sırıttığında Tsukishima bir küfür savurmuştu.

Siyah saçlı olan yerlerini değiştirip uzun olanın kucağına oturdu. Dişleriyle tuttuğu paketi yırtıp kondomu Tsukishima'nin penisine taktı ve göğsüne koydu ellerini.

"Yamaguchi, hazırlanmadın. Canın yanabilir-"

"Umrumda değil" Yamaguchi elini Tsukishima'nın erkekliğine atıp kendisine konumlandırdı ve yavaşça içine kabul etmeye başladı.

Alt dudağına dişlerini geçirdiğinde Tsukishine elini Yamaguchi'inin beline atıp kendisine çekmişti.

Sırtı bir yay gibi gerilirken nefesinin kesildiğini hissetti siyah saçlı olan. Nefesini düzene sokmaya çalışırken dolan gözlerini Tsukishima'ya çevirdi. Yüzüne yayılan sersemce gülümsemesi ile hareket etmeye başladı.

"Fazla derin" dudakları arasından dökülen şeyden sonra sarı saçlı olan oturur pozisyona geldi. Kollarıını Yamaguchi'nin beline sardı ve omzuna bir öpücük kondurdu.

"Bacaklarından destek al" Yamaguchi söylenileni yapıp bacakları sayesinde hareket etmeye başladı. "Tsukki" köprücükleriyle oynayan bedenin adını zikretmeye başladı.

"Geleceğim" Tsukishima duyduğu şeyle geri çekilip Yamaguchi'yi kendisine daha çok bastırdı. Siyah saçlı olandan yükselen inlemeler temelli deliye çevirirken omzuna öpücükle kondurmaya başladı.

Göğsünde hissettiği sıcaklık ile Yamaguchi bacaklarından destek aldı ve içindeki penisi çıkardı. "Kondomu çıkarmak istiyorum Tsukki" dediğini yaptı siyah saçlı olan. Kondomu çıkarıp tekrar içine kabul etti Tsukishima'nın penisini.

Bacaklarından destek alarak hareket etmeye başladığında Tsukishima boynuna yönelmişti. "Bu iyi bir fikir değil ama, sikeyim sana karşı gelemiyorum" Yamaguchi duyduğu şeyle sırıttı ve hareketlerini hızlandırdı.

Sarı saçlı olan ellerini kucağındaki bedenin beline koyup iyice kendisine bastırdı. Yamaguchi hissettiği şeyle yüksekçe inledi ve dudaklarını araladı. "Tsukki, içimde büyüyor"

Tsukishima sırtını yatakla buluşturdu ve üzerine eğildi Yamaguchi'nin. Yüzüne yayılan sırıtışı ile gelgitlerine başladığında çilli olan kafasını geriye doğru yatırdı. Fazla derinde hissediyordu.

Tsukishima son darbesinin ardından menilerini akıtıp Yamaguchi'nin içinden çıktı ve elini sarı saçlarına daldırdı nefesini düzene sokmaya çakışırken.

"Tsukki" Tsukishima kendisine seslenen bedene baktı. Yamaguchi, sarı saçlı olanın eline uzanıp parmaklarını ağzına aldığında Tsukishima şaşkınlıkla dudaklarını araladı.

Yamaguchi'den asla beklenmeyecek şeyler görmesi onu fazlasıyla şaşırtıyordu. Kızgınlığa girmiş bir omeganın neler yapabileceğini biliyordu fakat Yamaguchi'de görmek şaşırtıyordu ve kalbini deli gibi hızlı attırıyordu.

"Yamaguchi" dudakları arasından zorlukla çıkan isimden sonra elini çekti. "Delirmişsin sen!"

-
NDLAÇAĞFJXOAŞĞWFJODLWĞEJFOSLW

AKLIMDAKİ SAHNE ÇOK KOMİK

Elimde taslak yok o yüzden azıcık bölüm beklemeniz gerekecek gibi

500+20 -TsukkiyamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin