"Yamaguchi"
Siyah saçlı olan gördüğü beden ile gülümsedi. Dün gece yüzünden fazla yorgun hissettiği için gülümsemesi anında solmuştu.
"Bir şey mi oldu?" Kenma'nın sorusu ile elini ensesine attı. "Anladım" Kenma kıkırdayıp önüne döndüğünde ofladı ve omuzlarını düşürüp yanındaki bedene döndü.
"Omega olmaya dair tek bir şey bile bilmiyorum Kenma. Bu da yetmezmiş gibi feromonlarımı da kontrol edemiyorum"
"Bu durumu yaşaman normal Yamaguchi. Ayrıca omegalığa dair bilmen gereken pek bir şey de yok zaten. Bağlanma dışında"
Yamaguchi ilk kez duyduğu şey ile merakla gözlerini araladı. "Bağlanma mı?" Kenma kafasını salladı. "Alfalar omegalarının boyunlarını ısırarak bağlarlar genelde. Bu en çok bilineni fakat bir diğeri de ilişki esnasında olur"
Yamaguchi Kenma'nın söylediği şeyi kafasıyla onaylayıp tekrar önüne döndü. "Mezun olmamıza az kaldı Yamaguchi, neler yapmayı düşünüyorsun?"
Yamaguchi elini uzamış saçlarına daldırdı sadece. "Bilmiyorum. Uluslararası bir şirket buldum. Toplantıları sıklıkla gerçekleştiği için tercüman açıkları varmış. Öyle bir şirkete bir bağlantım olmadan girmem zor"
"Öğrenmeyi ve denemeyi seviyorsun Yamaguchi. Her ne kadar göz önünde olmayı sevmesen bile seni kaçıracaklarını sanmıyorum"
Yamaguchi rahatlamış bir şekilde gülümsedi ve Kenma ile kampüsten çıktı. "Peki ya sen?" Kenma omuz silkti. "Şu anlık hala net bir şey söyleyemem" bir şey demedi Yamaguchi. Kenma ile yürümeye devam etti sadece.
Aklına gelen şeyle yanındakine döndü. "Bugün doktora gitmem gerek. Bastırıcılarım artık eskisi kadar etki etmiyor"
"Birlikte gidelim o zaman" Kenma ile birlikte yakınlarda olan kliniğe doğru adımlamaya başladı. Uzun saçları esen rüzgar ile hafifçe uçuşmuştu. Sonbaharı karşılamalarına da az bir süre kalmıştı. Sürekli değişen hava bazen sinirini bozsa bile yağmurlu havaları seviyordu.
Kenma ile birlikte klinipe girdi Yamaguchi. Daha önce geldiği doktorun odasına adımlayıp kapıyı tıklattı ve aldığı komut ile içeri girdi.
"Yamaguchi" isminin seslenmesi ile gülümsedi ve gösterilen yere oturdu. "Nasılsın?"
"İyi hissediyorum"
"Alıştın mı bu duruma?"
"Alıştım sayılır. Henüz feromonlarımı kontrol edemiyorum" Yamaguchi kıkırdayan bedene karşılık gülümsediğinde doktor elindeki bastırıcıları uzattı.
"Elindekiler düşük dozlu bastırıcılardı Yamaguchi. Fazlasının zarar olacağını biliyorsun sen de. Ayrıca bu dönemde bir alfa birlikte oldun mu?"
Yamaguchi yöneltilen soru ile yanaklarının kızardığını hissetmiş ve sadece kafa sallamıştı.
"Alfa ile aranda özel bir ilişki yoksa bağlanmamaya dikkat et Yamaguchi. Ayrıca korunmaya dikkat etmeniz gerek. Her ne kadar 'yeni omega oldum bir şey olmaz' gibi düşünsen bile hormonların ve gelişimin tamamlanma evresine geçmiş bir durumda. Kızgınlığa girmiş yeni bir omega olsan bile hamile kalma olasılığın yüksek"
Yamaguchi anladığını belirtir şekilde kafasıyla onayladı ve ayaklandı. "Ayrıca, umarım bağlanmaya dikkat etmişsindir Yamaguchi"
-
YooFic 1,41k olmuş onun şerefine attım bu bölümü.
Ayrıca artık olaylar başlasın mı diyorum 🤭🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
500+20 -Tsukkiyama
Fanfiction"Yamaguchi, sen omega mısın?" •Tsukishima Kei x Yamaguchi Tadashi •Omegaverse •Boy Love