Yamaguchi yatağında uzanmaya devam ederken Tsukishima'yı aklına getirmişti bir anda. Kendisiyle olduğu gibi değildi diğerlerine karşı. Bu yine aklına gelince yanaklarının yandığını hissetmişti.
Çalan telefonuna uzanıp arayan kişiye baktı ve nefesini dışarı verip aramayı açtı Yamaguchi. "Uyuyor muydun?"
"Hayır, sadece uzanıyordum. Ne yapıyorsun?" Yamaguchi bir şeylerle uğraşan arkadaşına bakarken Hinata telefonu uğraştığı şeye çevirmişti.
"Kageyama için küçük bir hediye hazırlıyorum" Yamaguchi heyecanla konuşan arkadaşına bakıp kıkırdadı.
"Hala bir gelişme yok mu?"
"Benim gibi birisi ile kimse olmak istemez kaldı ki böyle mutluyum"
"Kendini aşağılama işini ne zaman bırakacaksın? Gayet güzel ve yeteneklisin. Kendine özgü caziben artı olarak çillerin var"
"Çillerimi iğrenç bulanlar da var ama"
"O kişilerin aptallığı hakkında konuşmayacağım. Çilli insanları sevdiğimi biliyorsun" Yamaguchi kıkırdayıp yattığı yerde doğruldu ve Hinata'ya baktı.
"Hinata, az önce Tsukki yüzünden heyecanlandım"
"Ne?"
"Genelde onunlayken temelli kıpır kıpır oluyorum ama bu diğerlerine göre farklıydı. Kalbim yerinden çıkacak gibi hissettim"
"Daha önce hiç olmuş muydu bu?"
"Hayır. Yani arada yaptıkları ufak bir heyecanlandırıyordu ama bu sefer farklıydı. Sanki bütün bedenim heyecandan titriyor gibi hissettim"
"Ondan hoşlanıyor musun?" Yamaguchi elini hızlıca sallayarak reddetti. "Hayır hayır, o benim arkadaşım ve biliyorsun size farklı davranıyor"
"Yamaguchi, onun sana böyle davranmasında hiç mi neden aramadın?" siyah saçlı olan kafasını iki yana salladı sadece.
"Sana karşı bütün duvarlarını yıkması ve bir çocuk gibi seninle ilgilenmesini ne olarak düşündün peki? Aranızdaki bağın sadece arkadaşlık olduğunu sanmıyorsundur umarım"
Yamaguchi tekrar yanakladının yandığını hissetmişti.
"Onun seni Tanaka'dan bile kıskanması peki?"
"Beni kıskandı mı?"
"Tanrım!" ekran başında sinir krizi geçiren arkadaşına baktı boş bakışlarıyla.
"Neden biz ona Tsukki diye seslenince öldürecek gibi bakıyor sanıyorsun? Ona sadece sen öyle sesleniyorsun çünkü. Sana özel olsun istiyor"
"Abartıyorsun-"
"Abartmıyorum Tadashi. Hem onunlayken heyecanlandığını söyleyen sen değil miydin? Neden inkar ediyorsun?"
"Hinata, o beni her şeyimle bilen tek arkadaşım. Ona karşı bir şeyler hissedersem ihanet etmiş gibi hissederim. Beni biliyorsun"
"Hislerini bu yüzden reddemezsin Tadashi. Hem seni tanıyan biri ile birlikte olman daha mantıklı değil mi? Kageyama ve benim gibi"
"Bilmiyorum Hinata"
"Bu konuda sana tavsiye vermem ya da bir şeyler söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama tek bildiğim hislerini saklamaman. Bir engel mi var bunun için? Betalardan nefret mi ediyor yoksa?"
"Hayır, aksine omegalarla olmaya tuhaf bakıyor gibi"
"Sorun yok o zaman. Ayrıca benim söylediğim şeyleri değil kalbini dinle"
"Tanrı aşkına! Kafamı karıştırıp beni dinleme ne demek oluyor şimdi?!"
"Haha işim var görüşürüz" Yamaguchi suratına kapanan arama ile nefesini dışarı verdi ve sırtını yatakla buluşturdu.
"Ne yapacağım şimdi?"
-
Kontrol etmeye üşendim yazım yanlışı varsa affola.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
500+20 -Tsukkiyama
Hayran Kurgu"Yamaguchi, sen omega mısın?" •Tsukishima Kei x Yamaguchi Tadashi •Omegaverse •Boy Love