22

555 69 35
                                    

Terushima elindeki örgü battaniyeyi Yamaguchi'nin üzerine örtüp çaprazındaki tekli koltuğa geçti.

Çilli olan genç derin bir nefes alıp elini karnına götürdü. "Bunların olacağını hiç tahmin bile etmemiştim. Karnımda bir bebek taşıyacak olmam hep çok uzak gelmişti"

Yamaguchi titreyen sesine engel olamamıştı. Uzandığı yerden Terushima'ya baktı. "Seni de rahatsız ediyorum, üzgünüm"

Terushima kaşlarını çattı. "Biz arkadaşız Yamaguchi. Beni rahatsız etmiyorsun o yüzden lütfen için rahat olsun" Yamaguchi doğrulup ellerine baktı.

"Teşekkür ederim" başka bir şey demedi Yamaguchi. İkisi sustu. Terushima ellerine bakan çilli bedeni izliyordu.

Onun yaşadığı hayal kırıklığına karşılık bir empati kurmaya çalıştı ama pek başarılı olduğu söylenilemezdi. Duygusaldı fakat Yamaguchi kadar değildi.

"Teru" ismini seslenen beden ile gözleri buluştu Terushima'nın. Yamaguchi mahçup bir şekilde bakarken gülümsedi ve elini ensesine götürdü.

"Çilek bulabilir misin, bebek için?" Terushima söylenileni kafasıyla onayladı fakat aklına gelen şeyle gözlerini araladı. "Kış ayında çilek mi?" çilli olan, güzel gülüşü ile karşısındakini kandırmaya çalıştı sadece.

Terushima'nın şaşkın haline karşılık küçük bir kıkırtı sundu ve bacaklarını kendisine çekti. "Ama bulamazsan sorun olmaz, aşermem elbet geçecek" Yamaguchi'nin söylediği şeyden sonra telefonunu çıkardı Terushima.

"Misaki'den yardım isteyeceğiz desene" Terushima Misaki'nin ismini arattıktan sonra arama tuşuna bastı ve telefonu kulağına götürdü.

Yamaguchi karşısındakine bakarken Terushima Misaki'nin sesi ile kaşlarını çattı."Ne var?"

"Dövecekmişsin gibi açmasan şu telefonu artık"

"Elimde değil. Ne için aradın?"

"Yazın seninle topladığımız çilekleri kış için saklayacağım demiştin. Hala duruyorlar mı?"

"Dolapta birkaç paket olması gerek. Neden sordun?"

"Aşeriyorum"

"Ne?"

"Getirecek misin?"

"Kendin gelip al"

"Misaki alt tarafı iki bina uzağındayım getirsen ne olur sanki. Hem aşeriyorum diyorum sana gelemem ben"

"Yine saçmalayıp beni uyuz ediyorsun ama getireceğim lanet herif"

"Teşekkür ederim bebeğim, seni seviyorum" Terushima Misaki'nin söylediklerini dinlememek adına aramayı kapattı ve gülümseyerek Yamaguchi'ye döndü.

"Birazdan gelecek çileklerin" Yamaguchi kafasıyla onayladı. "Kimdi aradığın?" merakına yenik düşüp sorduğu şeyden sonra Terushima ayaklandı.

"Liseden arkadaşım. Çok iyi anlaştığımız söylenemez ama hala birlikteyiz" çilli olan kafasıyla onayladığında Terushima kapıya ilerledi.

Zil çaldığı an kapıyı açmış ve Misaki'nin elindeki çilekleri almıştı. "Bunlar donmuş, biraz beklememiz gerek" Misaki karşısındaki bedene tuhafça bakarken Terushima sırıttı.

"Ne?"

"Ne işler peşindesin sen?"

"Bir şey peşinde değilim" Misaki içeriye girdiği an aldığı feromonlar ile kaşlarını çattı ve yanındaki bedene yandan bir bakış sundu.

"Emin misin?"





-
Bu tsukkiyama fici amına koyim neden bu ikisini okuyorum diyorsunuz eminim

Üzgünüm ama önümüzdeki bölümler biraz böyle devam etmek zorunda. O yüzden sevmiyorsanız katlanın ya da fici okumayı bırakın.

Yaptığınız bazı yorumlar kırıcı olabiliyor çünkü.

500+20 -TsukkiyamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin