07

910 93 17
                                    

"Ngh"

Yamaguchi dudaklarını birbirine bastırıp sunduğu inlemeden sonra kendisini yatağına bıraktı ve yastığına uzanıp sıkıca sarıldı.

Bir şeyler eksik gibi hissediyordu. Bedeni alevler içinde yanıyordu sanki.

Gözlerini sıkıca kapatıp titrek bir nefes verdi. Ne yapması gerektiği hakkında hiçbir fikri yoktu ve bu durum korkmasına neden oluyordu. Daha önce hiç tanık olmadığı bir durumu yaşıyordu.

Bedenine dokunulsun istiyordu. Deli gibi yanan bedenine buz gibi eller dokunsun, bedenini sarsın istiyordu.

"Tsukki" dudakları arasından iradesizce dökülen isimden sonra gözlerini araladı şaşkınlıkla. Neden birden onun adını söylediğini anlayamamıştı.

Aklında canlandırdığı yüzü ile cenin şekline geldi ve yastığına daha sıkı sarıldı. İçi gıdıklanıyordu sanki. Hissettiği ıslaklık ile kaşlarını çattı ve gözlerini araladı Yamaguchi.

"Sikeyim" dudakları arasından sessizce ettiği küfürden sonra nefesini dışarı verdi. Bedeni o kadar uyuşmuştu ki hareket etmeye gücü bile kalmamıştı.

Gözünün önünde canlanan sima ile gözlerini sıkıca kapatıp doğruldu Yamaguchi. Telefonuna uzanıp ekranı açtı ve Hinata'ya mesaj atmak adına ismini arattı.

Alıcı: Hinata
Shoyo
Yurda gelebilir misin?

Ekranı kapatıp titreyen bacaklarına rağmen ayaklandı ve banyoya doğru adımladı. Duş olmak için suyu açtı ve üstündeki kıyafetlerini çıkardı.

Günlerce uykusuz kalmış gibi hissediyordu. Ne yapacağını bilmiyor oluşu temelli canını sıkarken kendisini suyun altına bıraktı.

Duşunun ardından bir şeyler giyip havlusuyla saçlarını kurulayarak salona ilerledi. Çalan zil ile adımlarını kapıya çevirdi ve kapıyı açtı.

Hinata endişeyle kollarını karşısındakine sardı. "Bir şey oldu sandım Yamaguchi" Hinata aldığı feromonlar ile kaşlarını çattı ve geri çelildi. "Feromon kokuyor, hem de çilek gibi?" Yamaguchi yanaklarının kızardığını hissetmişti.

"Eve omega mı getirdin?"

"Hayır, omega olan benim"

"Ne?" Hinata'nın dudaklarından şaşkınca dökülen şeyden sonra elleriyle yüzünü kapattı Yamaguchi. "Artık bir beta değilim Shoyo" Hinata şaşkınca karşısındaki gence bakarken dudaklarını araladı.

"Sana, sana test yaptırmaya gidelim demiştim Yamaguchi"






-
Bu bölüm kısaydı çümkü amk wattysi bölümü silmiş ve tekrar yazmak zorunda kaldım

Ayrıca sizce yachi ile tsukki'yi kardeş ya da kuzen falan yapayım mı?

Çok tatlışlar uwu

500+20 -TsukkiyamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin