19

582 69 40
                                    

Yamaguchi elindeki ultrason sonuçlarına bir daha baktı ve nefesini dışarı verdi. O sedyede yaşadığı tuhaf duyguları atlatmak için kliniğin önündeki banklardan birisine oturmuş öylece bekliyordu.

Tsukishima'ya söyleyip söylememe konusında hala emin değildi. Tepksini az çok kestirebiliyordu fakat kolları arasına çekmeyeceğini de biliyordu.

"Ne oldu?" duyduğu şey ile kafasını kaldırıp Terushima'ya baktı. Esen soğuk rüzgar ile bakışlarını tekrar elindeki ultrason sunuçlarına çevirdi.

"Boşlukta gibiyim" dudakları arasından dökülen şeyden sonra Terushima atkısını Yamaguchi'nin boynuna sarıp yanına oturmuştu.

"Soğukta oturarak bu durumdan kurtulmayı mı düşünüyorsun?" bakışları yanına oturduğu bedenin elindekilere kaymıştı. Şaşkınlığını içten içe yaşarken Yamaguchi nefesini dışarı verdi.

"Arkadaşından hamile kalmak kulağa pek iyi bir şey gibi gelmiyor, değil mi?" bir şey demedi Terushima. "Üstelik çocukluk arkadaşım. Benim hakkımda tam olarak neler düşünür acaba, söylediğim zaman"

"Söylemediğin sürece bunu bilemezsin, biliyorsun" dudaklarını birbirine bastırdı Yamaguchi. Çok iyi biliyordu hem de ama bir türlü cesaret edemiyordu.

Bağlandıklarını öğrenen Kenma ve Hinata'nın üç günlük küslüğü yüzünden hala yalnızdı.

"Kabul etmesini istiyorum. Onunla birlikte bebeğimizi büyütelim istiyorum, bu bencillik sayılmaz değil mi?"

Terushima kıkırdayıp ayaklandı ve Yamaguchi'ye elini uzattı. "O zaman neden hala oturuyorsun? Bunu istemek senin en doğal hakkın. Sonuçta o çocuğu tek başına yapmadın"

Yamaguchi kıkırdayıp uzatılan eli tuttuğunda sarı saçlı olan gözlerini araladı. "Ellerin buz tutmuş Yamaguchi. Hamilesin ve üşütmemen gerek. Kendine dikkat etmelisin"

Terushima'nın söyleniş şekline karşılık kıkırdarken uzatılan eldivenleri aldı. "Bunları tak" itiraz etmenin işe yaramayacağını anlayıp elindeki sonuçları montunun cebine koydu ve eldivenleri eline geçirdi.

Kenma ve Hinata ile tuttuğu evine doğru adımlamaya başladı. Terushima'nın bu kadar sessiz oluşu tuhafına gitse bile konuşmadı.

"Tsukki'ye gitmiyor muyuz?" Yamaguchi kafa salladı. "Hazır hissetmiyorum sanırım"

"Yamaguchi, acele ettirmek istemiyorum ama elbet bir gün bu durumu öğrenecek. Bu yüzden senden bizzat duyması mantıklı olmaz mı?"

Terushima'nın dediğine uydu bu sefer. Cebindeki telefonu çıkarıp Tsukishima'nın numarasını buldu ve arayı kulağına götürdü telefonu.

Tsukishima'nın açmasını beklerken umutsuzca Terushima'ya döndü.

"Yamaguchi?"

"Tsukki, müsait misin? Seninle konuşmam gereken bir konu var"



-
GERİLDİM

500+20 -TsukkiyamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin