Becca'nın konuşması bittikten sonra ayağa kalktı. Yamaç ve diğerlerinin yanına gelip hepsine tek tek baktı.
'' Çocuklar çok teşekkür ederim. Benden Mehmet'e çok selam söyleyin olur mu?'' Yamaç kafasını sallayıp.
'' Olur.'' Ekin abisine dönüp.
'' Abi yarın annemin doğum günü. Hediye paket yaptıralım mı?'' Yamaç kafasını salladı.
'' Olur, hediye dükkanından yaptırırız giderken.'' Yamaç ve Ekin ne yaptıracaklarına karar verememiş konuşurken, Becca birden sinsice gülümsedi. Ardından Yamaç'a döndü.
'' Benden de bir hediye götürün.'' Dedi.
Mehmet ve Lisa toplantı binasına gelmişlerdi. Arabadan inip binaya doğru bakmaya başladılar. Girişinde kocaman Turan Birliği yazmaktaydı. Mehmet ve Lisa hemen binaya doğru ilerlemeye başladılar. Binanın önünde bir çok araba vardı, buda demek oluyor ki herkes buradaydı. Mehmet hemen hızlı adımlarla binaya giriş yaptı. Kapıda Özel Kuvvet askerleri duruyordu, içeride de devriye gezen bir birlik vardı.
Mehmet merdivenlerden birinci kata çıkmaya başladı. Birinci kata geldiğinde büyük, altın rengindeki kapıya yaklaştı. İki kulpunu da tutup hızla ittirdi, kapı sonuna kadar açıldığında, Turan Birliği üyeleri vardı. Önlerinde uzun bir masa, masanın ucunda yani başında küçük Türk bayrağı vardı. Diğer Türk devletlerinin önünde de bayrak vardı.
Mehmet yerine gelip sandalyeyi çekip oturdu. Yanında Azerbaycan, Kırgızistan, Kazakistan, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Türkmenistan, Özbekistan ve Doğu Türkistan bulunuyordu. Mehmet konuşmaya başlamadan önce, Doğu Türkistan'ın Başbakan'ı ayağa kalktı.
'' Konuşmaya başlamadan önce, TKABB Mehmet Kanat'a teşekkür ediyorum. Yıllarca Çin zulmü gören Doğu Türkistan'ı kurtardığınız için size minnettarız.'' Deyip yerine oturdu. Mehmet kafasını sallayıp herkese bakmaya başladı.
'' Değerli Müslüman kardeşlerim, Allah'a şükürler olsun ki Turan Birliği'ni kurduk. Bu demek oluyor ki bu masada sadece biz oturacağız. Hayır, Dünya'da daha nice Doğu Türkistan gibi devletler var. Bütün Dünya'daki Müslüman devletleri kurtarmamız, ve bu masaya oturtmamız gerek.'' Azerbaycan devlet Başbakan'ı kafasını salladı.
'' Mehmet Kanat ilə razıyam. Dünyadakı qəddarlıq artıq bitəcək.'' Herkes onay veriyor, Mehmet'in ağzından çıkacak bir kelimeye bakmaktalardı. Mehmet kendisini beklediğini anlayınca, derin bir nefes alıp verdi.
'' Önce Filistin'i kurtarmamız lazım. İsrael zulümlere devam ediyor.'' KKTC Başbakan'ı Mehmet'e baktı.
'' Biz Müslümanlar savaşa hazırız Mehmet. Sadece tarih ver.''
'' 12 Haziran Cumartesi.'' Herkes kafasını sallayıp ayağa kalktı. En son Mehmet kalkıp misafirlerine baktı.
'' 12 Haziran Cumartesi Suriye'den Filistin'li kardeşlerimize yardım için gireceğiz. İsrael'i o topraklardan sileceğiz.'' Herkes kafasını sallayıp Mehmet ile tek tek el sıkıştılar.
Yamaç ve yanındakiler Diana'nın kafasına çuval geçirmiş, ellerini bağlamışlar hızla arabaya ilerliyorlardı. Arka kapıyı açıp hemen içine attılar, Yamaç kapıyı kapatıp arabaya binmek için etrafını dolaştı. Direksiyona geçip hemen arabayı çalıştırdı, oradan hızla uzaklaştı.
Becca yukarıdan camdan gidişlerini izlemekteydi. Gözden kaybolduktan sonra, arkasını dönüp sandalyeye oturdu. Odasındaki televizyona baktığında kendisi ve Diana hakkında haberler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salgın ( Kan Ve Damar ) (4)
FantasyMehmet Çin'in alfasını vurmasıyla yargılanmak için Çin'e götürüldü. 20 Yıl Çin'de hapis cezası verildi. Asiye 3 çocuk Akçiçek 3 çocuk doğurdu.