Herkes aşağıda binadaki adamlar ve asıl adamla çatışmaktalardı. Üzerlerine mermi yağıyor yılmıyorlardı. Binanın içinden elinde kalkan olan adamlar arka arkaya yaklaşmaktalardı.
Yamaç Ekin'e döndü.
" Kalkanlıları nasıl vuracağız lan?" Ekin kafasını sallayıp düşünmekteydi. O sırada kalkanlıların üzerine büyük bir cam parçası düştü. Arkasında kalan adamlar boşta kaldığı için geri koştular.
Ekin ve Yamaç hepsini tek tek vurdular. Diğerleriyle birlikte durup dinlenmeye başladılar.
Akın ve Şehmuz camın girişinde beklemekteydiler. Şehmuz Akın'a bakıp.
" Abi bana güveniyor musun?" Akın hemen Şehmuz'a bakıp.
" Hayır Şehmuz." Şehmuz ayağıyla binanın camını itekledi ve geriye doğru gittiler. Hızla cama yaklaşırken Akın'ı delikten içeri attı. Akın biraz yuvarlanıp hemen ayağa kalktı.
Akın gülümseyerek baktı.
" Afferin lan. Kedi olalı bir fare tuttun." Şehmuz biraz aşağı inip saklanmaktaydı. Akın hemen kapalı dolapların yanına yaklaştı. Kapıdan hemen iki adam girdi ellerinde jopla.
" Jop diyorsunuz yani. Gelin." Dedi. Adamlar koşarak Akın'a yaklaştılar. İlk gelene ayağıyla tekme vurdu. Ardından gelen adam yumruk savurdu. Yumruğunu koluyla engelledi.
Diğer eliyle adamın suratına yumruk attı. Tekme yiyen adam yerden kalkarken ayağıyla yanağına tekme vurdu. Adam olduğu yere bayıldı. Yumruk yiyen adam kendini kaybetmişti.
Akın olduğu yerde oynayarak söyleniyordu.
" Ay'a benzer yüreğim doğal olarak takipteyim." Deyip dolapları açmaya başladı.
Şehmuz makinayı aşağı yukarı oynarken iki kat aşağı indi. Bir odaya geldiğinde karşısında adam vardı. Camın önünden çekildiğinde karşısındaki yatakta sarışın bir kız vardı.
Adam asker olacak ki üzerini giyinmeye başladı. Kadın bunun farkındaydı ama bir yandan askere diğer yandan Şehmuz'a bakıyordu.
Adam odadan çıktıktan sonra kadın gülümseyerek ayağa kalktı. Beline doladığı yorganı bıraktığında hiç bir şeyi olmadığı anlaşıldı. Şehmuz far görmüş tavşan gibi olduğu yerde kaldı.
Akın son dolaba geldiğinde büyük ve kilitliydi. Belindeki tabancasıyla kilide ateş etti. Kapak açıldığında içindeki belgeleri cebine doldurmaya başladı. Adamların koşma sesini duyduğunda kapının yanındaki dolabı devirdi.
Adamlar kapıya vurmaya başlayınca Akın geri geri gitmeye başladı. Camın önüne geldiğinde adamlar kapıyı kırıp içeri girdiler. Silahlarını hemen Akın'a doğrulttular.
Akın tamamen camın dibine gelip.
" Sizlerle savaşmak bir onur arkadaşlar." Deyip göz kırptı. Elini arkasına atıp ipten tutacaktı ki dengesini kaybedip aşağı düştü.
Akın Şehmuz'un yanından bağırarak aşağı düşünce, hemen düğmeye basıp aynı hızda Akın'ı yakalamaya çalışıyordu. Hızla yere yaklaşırken Şehmuz Akın'ın elinden tutup sırtına attı.
Düğmeye basıp tekrar yukarı doğru çıkıyorlardı. Akın'ın gözleri çıkmış ağzı açık kalmış bir şekilde Şehmuz'a baktı. Ardından birden kafasına vurmaya başladı.
" Yeter lan bir tane canım var onu da bir gerizekalıya emanet edemem. Bitti olum bu son işimizdi, sikerim, böyle aşkın ızdırabını. Bitti." Şehmuz yukarı çıkarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salgın ( Kan Ve Damar ) (4)
FantasyMehmet Çin'in alfasını vurmasıyla yargılanmak için Çin'e götürüldü. 20 Yıl Çin'de hapis cezası verildi. Asiye 3 çocuk Akçiçek 3 çocuk doğurdu.