Bölüm 34 ( Akın'ın Yeni Arabası )

5 3 0
                                    

Akın babasının verdiği galerinin önüne yaklaştı, dikiz aynasından şoföre baktı.

'' Tamam burada dur.'' Taksici hemen kenara çekip durdu. Akın tekrar şoföre baktı.

'' Ne kadar?'' Taksici hemen taksi metreye baktı. Ardından arkasını dönüp.

'' 40 versen yeter abi.'' Dedi. Akın cebinden 50 TL çıkarıp adama uzattı.

'' Üstü kalsın.'' Deyip hemen taksiden indi Akın. Taksi oradan gider gitmez büyük ve ışıl ışıl galeriye döndü. Galeriye doğru adımlamaya başladı, içeride sadece bir kişi vardı ve birini bekler gibi oturmaktaydı. Akın içeri girdiğinde adam hemen gülümseyerek ayağa kalkıp Akın ile el sıkışmaya başladı.

'' Hoş geldiniz efendim Akın'dı demi?'' Akın kafasını sallayarak.

'' Evet. Babam buraya gelmemi istedi.'' Adam Mehmet olduğunu anladığında gülümseyip mutlu bir şekilde baktı.

'' Evet bizim her şeyden haberimiz var yani buraya geleceğinizden, Mehmet bey her zaman alış verişi buradan yapar. O yüzden devamlı ve memnun bir müşterimiz.''

'' Anladım, sadede gelelim.'' 

'' Tabi Akın bey Mehmet bey bana oğlum sadece oradan bir tane araba alacak hangisi olduğu önemli değil, parası peşin dedi. Buyurun.'' Dedi. Akın'ın hemen gözüne bir BMW araba çarptı.

 Akın'ın hemen gözüne bir BMW araba çarptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akın adama arabayı işaret etti. 

'' Bu.'' Adam hemen Akın'ın yanına geldi.

'' Efendim bu araba 265 beygir güç üretmektedir.

580 Nm tork üretmektedir.BMW 3 serisi 4709 mm uzunlukta, 1442 mm yüksekliğinde ve 1827 mm genişliktedir.Bagaj kapasitesi 420 litredir.BMW 3 serisinin ağırlığı 1800 kg'dır.0'dan 100'e kadar hızlanması için sadece 4.2 saniye gereklidir.'' Akın adama döndü.

'' Bitti mi?'' 

'' Evet efendim.'' 

'' Anahtarı ver.'' Adam hemen askılığa gidip BMW'nin anahtarını aldı. Hemen Akın'ın yanına gelip anahtarı uzattı. Akın anahtarı alıp aracın kapısını açtı. 

'' Kolay gelsin.'' Deyip arabaya bindi. Adam gülümseyerek.

'' Teşekkürler efendim yine bekleriz.'' Deyip büyük kapıyı açmaya başladı. Akın aracı çalıştırıp gaza bastı ve oradan uzaklaşmaya başladı. 

Asiye ve Akçiçek evde oturmuş Televizyona bakıyorlar bir yandan ise çay içiyorlardı. Ardından Bahar ve kardeşleri merdivenden paldır küldür inmeye başladılar. Asiye ve Akçiçek kafalarını çevirip kızlara baktılar. Kızlar koşarak Asiye ve Akçiçek'in karşısındaki koltuğa oturdular. Akçiçek kızlara baktı.

Salgın ( Kan Ve Damar ) (4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin