Akın elindeki silahla evlerin arasından hızla insan askerlere doğru koşmaktaydı. Duvarın üzerinden hızla atladı. Neredeyse yola ulaşmak üzereydi, koşarken elini telsize attı.
" Durum nedir Yamaç?" Deyip koşmaya devam etti.
" Hazır." Dedi. Akın son evin köşesinden döndü. Hızla yola yaklaştı. Koşarken insan askerlerin karşısından geçtiğini gördü. Beklemeden yola atlayıp önüne çıkan teröristi itti. Terörist duvara yapıştığı anda, bacağından bıçağı çekti.
Beklemeden fırlattı, bıçak teröristin kafasına saplandı.
Azerbaycan askerleri durup arkasını döndü.
Akın soluna döndüğünde birden fazla terörist vardı. Hemen ellerini kaldırdı, teröristler yavaşça yaklaşmaktalardı. Akın elini yumruk yaptığında önündeki teröristler birden yere yıkıldılar.
Akın hemen bıçağını adamın kafasından çıkardı. Azerbaycan askerlerine doğru koşmaya başladı. Arkasından teröristler ateş ederek gelmekteydi.
Yamaç yanındakilerle hiç beklemeden ateş ettiler. Teröristlerden bir çoğu vurulup düştü. Ama bir o kadarı da arkalarından koşuyordu.
İçlerinden bir kaçı durup, Yamaç ve yanındakilere ateş etti. Yamaç ve yanındakiler kendilerini sipere attılar.
Akın Azerbaycan askerleri ile koşarken, arkalarından füze atıldığını duydu. Akın yanında koşan askerleri ara yola itip, kendini karşı sokaktaki ara sokağa attı.
Tam koştukları yere füze düştü. Akın ayağa kalktığında askerlere baktı. Onlarda Akın'a gülümseyerek baktı.
" KAAB mi?" Akın gülümseyerek kafasını salladı.
" Siz hayırdır, burada ne işiniz var?"
" Ülkemizden önemli bir iş adamını kaçırdılar. Onu kurtarmaya geldik."
" Kurtardınız mı?"
" Evet. Ama bu kez de biz kurtulamdık." Dediler ve gülmeye başladılar. Ardından Akın tekrar askerlere döndü.
" Kardeş ülkenize sınır komşusunuz şurda, insan yardım ister."
" Yok ya kendimiz hallederiz, yardım olursa isteriz."
" Hayırdır, siz nereye böyle."
" Ya biz." Derken Yamaç telsizi açtı.
" Sohbetiniz bol olsun. Hani harekete mi geçseniz diyorum. Teröristler geliyorda." Akın telsiz düğmesine bastı.
" Anlaşıldı, koruma ateşi açın." Dedi. Hemen ardından dağın tepesinden köye doğru yağmur gibi ateş edilmeye başladı. Azerbaycan askerleri teröristlerin ateşi kesilince hemen Akın'ın yanına koştular.
" 100 metre ileriye 1 dakika sonra tahliye helikopteri inecek." Akın kafasını salladı.
" Tamam. Şimdi çıkmanın tam sırası gardaş. Allah'a emanet olun." Askerler kafasını salladı.
" Saol, siz de Allah'a emanet olun." Dediler ve hepsi helikopterin ineceği yere doğru koştu.
Akın onlar gözden kaybolana kadar bekledi. Ardından telsiz düğmesine bastı.
" Yamaç, bitirici vuruşu yapın." Dağdan ateş ederek askerler inmekteydi. Akın'a doğru kaçan teröristin biri, hızla yanından geçmekteydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salgın ( Kan Ve Damar ) (4)
FantasyMehmet Çin'in alfasını vurmasıyla yargılanmak için Çin'e götürüldü. 20 Yıl Çin'de hapis cezası verildi. Asiye 3 çocuk Akçiçek 3 çocuk doğurdu.