Akın ve Mehmet arabanın ön tarafında Akın aracı kullanmaktaydı. Mehmet Akın'ın iyi olmadığını anlayıp döndü.
'' Akın iyi misin oğlum?'' Akın kafasını sallayarak.
'' İyiyim baba, sadece kendimi toparlamam lazım.''
'' Tamam.'' Arkada oturan Asiye Mehmet'e baktı.
'' Aşkım neyi var Akın'ın?'' Mehmet dikiz aynasından bakıp.
'' Ekin ve Yamaç'ın gidişini kaldıramadı.'' Asiye duygusal bir şekilde.
'' Kuzum benim kıyamam ben sana.'' Dedi. Mehmet sesini yükselterek.
'' Asiye yeter artık, deşme çocuğun yarasını.'' Asiye kafasını sallayarak.
'' Tamam, tamam.'' Dedi. Akın eve geldiğin de demir kapının önünde durup kapının kumandasına bastı. Kapı yavaş yavaş açılmaktaydı. Kapı açıldıktan sonra Akın aracı içeri doğru sürmeye başladı. Akın aracı park yerine park ettikten sonra herkes araçtan inmeye başladı. Kadınlar eve doğru yürürken Mehmet Asiye'ye baktı.
'' Siz gidin ben Akın'la biraz konuşup ondan sonra işe gideceğiz.'' Asiye kafasını sallayarak yürümeye devam etti.
Mehmet üzgün bir şekilde duran Akın'ın karşısına geçti.
'' Oğlum biliyorum kardeşlerini çok özlüyorsun. Bak kardeş dediğin en yakın dostundan bile yakındır. Bağrından kopamayan bir parçadır, çoğu insan kardeşini hor görür. O insanlar hayata üç sıfır geride başlarlar. O yüzden kardeşlik, düşmesin diye tutmak, bırakmayacağını bilerek dayanmaktır.'' Dedi. Akın biraz düşündükten sonra babasına bakıp.
'' Anladım, hemen kendime geliyorum baba.'' Mehmet kafasını sallayarak.
'' Tamam hadi gidelim.'' Mehmet ve Akın Mehmet'in arabasına doğru yürümeye başladılar. Mehmet ve Akın arabaya bindikten sonra Akın babasına döndü.
'' Baba ben bu uyuşturucu işini bugün halledeceğim.''
'' Tamam dikkat edin.'' Mehmet arabayı çalıştırıp kapıya doğru sürmeye başladı. Mehmet kapının önünde durup kapının kumandasına basıp beklemeye başladı. Akın cebinden telefonu çıkarıp rehberde Bahar'ı aramaya başladı. Baharı bulduktan sonra hemen aramaya başladı. O sırada Mehmet evden çıkıp yolda hızlı bir şekilde ilerlemeye başlamıştı. Bahar telefonu açar.
'' Alo.''
'' Alo.''
'' Efendim Akın.''
'' Bahar bugün başlıyoruz, sen kar maskesi bul. Ceyda ve Damla kurt formunda eşlik etsin.''
'' Tamam ne zaman çıkalım?''
'' Hazır olur olmaz çıkın ben size adresi atacağım.''
'' Tamam.'' Dedi kapattı Bahar. Akın telefon kapandıktan sonra telefonu cebine koydu.
Bahar annesini yanında oturan kardeşlerinin yanına geldi.
'' Hadi kızlar çıkıyoruz.'' Akçiçek Bahar'a baktı.
'' Hayırdır kızım?''
'' Anne şu Ede meselesi var ya, uyuşturucu taciri gibi bir şey bunlar. Gençleri zehirleme peşindeler.''
'' Anladım kızım dikkat edin.''
'' Tamam anne, hadi kızlar.'' Dedi Bahar. Ceyda ve Damla ayağa kalkıp Bahar'ın yanına geldiler. Bahar ve yanındaki kardeşleri kapıya doğru yürümeye başladılar. Bahar ve yanındakiler evden çıktıktan sonra Damla Bahar'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salgın ( Kan Ve Damar ) (4)
FantasyMehmet Çin'in alfasını vurmasıyla yargılanmak için Çin'e götürüldü. 20 Yıl Çin'de hapis cezası verildi. Asiye 3 çocuk Akçiçek 3 çocuk doğurdu.