Bölüm 49 ( Büyük Denge )

5 2 0
                                    

Akın belinden silahlarını çekip emniyetlerini açtı. Sokak arasından çıkıp olaya müdahele eden Bahar ve Ceyda'ya doğru yaklaştı. Ardından uzun bir ıslık çaldı. Bahar ve Ceyda birden döndüler. Akın iki elindeki tabancayı onalra doğrultup ateş etti birden fazla.

Bahar ve Ceyda mermilerin etkisi ile geriye adım atıp yere düştüler. Arabanın içinde duran Damla hemen silahını çekip arabadan indi. Akın hemen Damla'yı fark edip iner inmez vurdu.

Oradan araba ile geçen Lisa birden frene basıp durdu. Arabadan iner inmez belindeki silahı çekip kim oldugunu görmediği kişiye ateş etmeye başladı. Yanından geçen mermilerin etkisiyle Akın hemen eğildi.

Duvarın arkasından Nalan çıkıp Lisa'ya ateş etmeye başladı. Lisa hemen önündeki arabaya attı kendini. Akın hemen Nalan'a doğru koşmaya başladı. Akın kendini duvarın arkasına attıktan sonra Nalan Akın'a baktı.

" Bu sürtük kim?" Akın Nalan'ın kolunu sıkıp.

" Kardeşim." Dedi. Lisa karşılarına çıkıp arabanın arkasından ateş etmeye başladı. Nalan bacağından vuruldu. Akın ise Nalan'ın koluna girip onu motora götürmeye başladı. Duvarın arkasına geçerken Lisa Akın'ı omzundan vurdu.

Akın kendini duvarın arkasına atarken Lisa vurulan kişinin Akın olduğunu gördü. Şaşkın bir şekilde bakarken Nalan silahını ona doğrulttu. Ateş edeceği sırada Akın silahın ucunu yukarı çevirdi. Akın Nalan'ı duvara yaslayıp boğazına çöktü.

" O benim kardeşim. Ona bir daha silah doğrultma." Dedi. Nalan gülümseyip motora doğru ilerlemeye başladı. Akın ile birlikte hemen binip kasklarını taktılar. Nalan ayağı ağrısada motorun vitesini atıp hemen oradan uzaklaşmaya başladılar.

Lisa sadece gözden kaybolana kadar izlemeye devam etti. Hemen ardından sokak arasına ana binadan gelen polisler dolmaya başladı. Lisa hemen sokak arasından çıkıp Bahar ve kardeşlerinin yanına geldi.

Yanına gelen adamlara bakıp bağırararak.

" Anbulansı arayın." Dedi. Önüne döndüğünde Bahar gözünün birini açmış etrafa bakıyordu. Lisa birden kendini geriye attı.

" Ananı skim." Dedi. Bahar Lisa'ya bakarak.

" Yuh lan. Ne diyon sen." Dedi sessizce. Lisa yanına yaklaşıp.

" Niye sessiz konuşuyorsun!"

" Şşş akışına uydur hastanede görüşelim." Dedi. Lisa hemen yanından uzaklaştı. Yolun karşısından ambulans gelip hemen durdu. Görevliler hemen inip Bahar ve kardeşlerini sedyeye koymaya başladılar.

Sedyeye koyduklarında hemen ambulansa götürmeye başladılar. Lisa hemen arabasına doğru koşup hemen bindi. Ambulansı takip etmeye başladı.

Mehmet ana binada şehirlerdeki kameraları izliyor, olanı biteni not alıyordu. Asiye odanın kapısını açıp içeri girdi. Kapıyı kapatıp perdeleri kapattı. Mehmet Asiye'ye bakarken Asiye Mehmet'in karşısına gelip oturdu.

" Mehmet oğlum nerede?" Dedi. Mehmet Asiye'ye bakıp bilmezden gelip.

" 15 dakika dizlerinde yatıyordu." Dedi. Asiye sinirlenip.

" Mehmet ben Akın'dan bahsediyorum." Mehmet gözlerini kapatıp iç çekti.

" Akın gitti?"

" Nereye!"

" Nalan diye bir kadın var. Seda'yı alınca onlarda Akın'ı kaçırmışlar. Bugün takas yaptık. Seda'yı verdik Öykü ve Akın'ı aldık."

Salgın ( Kan Ve Damar ) (4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin