Binanın içinde birden silah sesleri gelmeye başladı. Baba tedirgin bir şekilde Akın'a baktı.
'' Ne oluyor lan?''
'' Ölümün sesini dinle baba.'' Dedi. Silah sesleri artıyor ve adamların sesi gelmekteydi. Ede ve kardeşleri de korkmaya başlamışlardı. Akın rahat ve gülümseyerek oturmaktaydı. Ede ve Akın bir anda göz göze geldiler, Akın Ede'ye kafasını salladı. Baba ayağa kalkıp Akın'a silah doğrulttu, o sırada Ekin ve Yamaç kapıyı tekmeyle açıp babaya ateş etmeye başladılar. Baba mermilerin etkisiyle geri yerine oturdu.
Yamaç sağdan Ekin soldan ateş ederek babaya doğru yürümekteydiler. Babanın yanına gelince mermileri bitti. Hemen arkasından Mehmet kapıdan girdi. Babanın yanına doğru yürümekteydi, Mehmet babanın yanına gelip omzundan yere ittirdi. Baba yere düştükten sonra Mehmet sandalyeyi çekip babanın yerine oturdu. Yamaç ve Ekin boş sandalyelere oturmaya başladılar.
Ekin ve Yamaç silahlarının şarjörlerini değiştirip masaya koydular. Mehmet Ede ve kardeşlerine baktı.
'' Evet beyler toplantı başlasın.'' Ede tedirgin ve korkarak.
'' Öncelikle hapisten çıktığınız için çok mutluyuz, geçmiş olsun.'' Dedi Ede. Mehmet kafasını sallayarak.
'' Eyvallah, başla.''
'' Efendim bizim bir çok şirketimiz var. Ben babanın yönetiminden rahatsız olduğum için onun hayatına son verilmesini istedim. Bu anlaşmayı yaptığımız için teşekkür ederim. Babayı ortadan kaldırma karşılığında oğlunuza şirket verdim, o da anlaşmayı kabul etti.''
'' Tamam. Şimdi bu baba denen adam bütün vampirlerin başıydı öyle mi?''
'' Evet efendim.''
'' Şimdi bunun başına sen mi geçmek istiyorsun?''
'' Bir mahsuru yoksa evet ben geçmek istiyorum.''
'' Tamam, ama bir şartla.''
'' Nedir efendim?''
'' Vampir lideri olmak için bana bağlı olman lazım.''
'' Tamam efendim, bundan sonra size bağlıyım siz ne derseniz o olacak.''
'' Tamam çok güzel, şimdi belge imzalaman gerek.''
'' Tamam efendim.'' Mehmet Yamaç'a baktı.
'' Yamaç belgeyi getir oğlum.'' Yamaç ayağa kalkarak iç cebinden katlanmış bir kağıt çıkarıp babasının yanına getirdi. Kağıdı açıp babasının önüne koydu, Mehmet cebinden bir çakı çıkarıp Yamaç'a verdi. Yamaç olduğu yere çöküp uğraşmaya başladı. Ede ve kardeşleri korku ve tedirgin bir şekilde bakmaktaydı. Yamaç ayağa kalktığında babanın baş parmağını uzattı.
Mehmet parmağı biraz kaldırıp.
'' Biraz inandırıcı olsun.'' Dedi. Yamaç cebinden parmak basmak için kutuyu çıkarıp açtı. Mehmet babanın parmağını basıp ardından kağıda bastı. Parmağı bir kenara attıktan sonra kutuyu kapatıp Yamaç'a verdikten sonra kağıdı Ede'ye uzattı. Ede ayağa kalkıp Mehmet'in yanına gelip kağıdı alıp geri yerine gidip oturdu. Cebinden çıkardığı kalemle kağıdı imzaladı. Mehmet Ede'ye baktı.
'' Şimdi kağıdı Ekin'e ver'.' Ede şaşkın bir şekilde baktı.
'' Neden!''
'' Şimdi bunu kurtlar baskın yaptı diyeceksin baba ölmeden önce bana devretti diyeceksin. Sahte olduğu anlaşılmasın diye Ekin inceleyecek, yoksa o parmaktan sonra senin başını alırlar.'' Dedi. Ede hemen karşısında oturan Mehveş' uzattı kağıdı, Mehveş kağıdı Ekin'e verdi. Diğer tarafta da Yamaç oturmaktaydı. Ekin Mehveş'e arkasını dönüp cebinden büyüteç çıkarıp incelemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salgın ( Kan Ve Damar ) (4)
FantasyMehmet Çin'in alfasını vurmasıyla yargılanmak için Çin'e götürüldü. 20 Yıl Çin'de hapis cezası verildi. Asiye 3 çocuk Akçiçek 3 çocuk doğurdu.