18. Bölüm

120 11 0
                                    

SESSİZ BİR SONBAHAR

Kim Kai


Yayın No| 5006

Genel Yayın Yönetmeni| Jiaheng Wu

Kitap Editörü| Park Jieun

Kapak Tasarım| Kimora Natsuame


1. Baskı | Mart 2022

Sertifika No| 75006

Yayıncı Sertifika No| 68439


JANGMI YAYINLARI



SESSİZ BİR SONBAHAR

1. BÖLÜM

Youngjo, masada duran kurumuş yaprağa uzanırken gülümsedi. Ona göre yapraklar ağaçların gözyaşlarını temsil ediyordu. Youngjo'nun deyimiyle, ağaçlar o yaprakları hüzünle özgürlüğe gönderiyor ve yeni yapraklar için yer açıyordu.

Elindeki kitabı kapatıp masaya bıraktı. Doğanın hüzünlü görüntüsüne rağmen onun içi sıcacıktı. Çünkü dünya üzerindeki en güzel gülümsemeye sahip olduğunu düşündüğü birine aşıktı.

Onu düşünürken gülümsemesi kontrolü dışında büyüyordu. Aslında Youngjo onu tanıyana kadar sadece güllere aşık olduğunu sanıyordu. Fakat artık onun dünya üzerindeki en güzel gül olduğunu biliyordu. Ilık bir sonbaharda filizlenen ve en güzel renklerde kendini gösteren bir gül...

"Youngjo, ben geldim sevgilim."

Yüzünde büyük bir gülümsemeyle yerinden kalkarken kalbinin sesi neredeyse dışarıdan duyuluyordu. Seoho'yu görmek onun için tarifi mümkün olmayan güzellikteydi ve bunu en iyi Seoho anlıyordu. Çünkü o da Youngjo'ya aynı aşkla bakıyordu.

"Seni çok özledim."

"Seni çok özledim sevgilim."

"Bugün sana bir sürprizim var."

"Sürpriz mi? Neymiş o?"

"Seni erkek kardeşim ve onun sevgilisiyle tanıştıracağım."

Youngjo, çok yaramaz bir erkek kardeşe sahipti. Dongju onun sadece bir kardeş değil, sahip olduğu tek ailesiydi. Artık Seoho'nun da o aileye dahil olmasını istiyordu.

Youngjo için o dünya üzerindeki en narin çiçekti. Hem hırçın bir karaktere, hem de büyüleyici bir güzelliğe sahipti. Tıpkı, kendini korumak için dikenlerini çıkarak bir gül gibiydi. Seoho'nun en çok da bu yönünü seviyordu.

Birbirlerine sahip oldukları için ikisi de kendini dünyanın en şanslı adamı sayıyorlardı. İkisi de tüm dünyanın, onlarınki gibi büyük bir aşk yaşamasını diliyorlardı. Çünkü dünyayı sadece gerçek ve büyük bir sevginin kurtaracağına inanıyorlardı.

-Bölüm Sonu-

MONSTER ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin