Bildirim:
Kai yeni bir hikaye yayımladı! -3 dk önce
Ruhumdaki Aşk
1. Bölüm
Seoho, sıkıcı hayatının bir gününe daha uyanmıştı. Okula gitmekle bir sorunu yoktu. Onun sorunu olan tek şey, Yuki dışında hiç arkadaşı olmamasıydı.
Diğer çoğu sıradan öğrenci gibiydi. Tıpkı onlar gibi, okulun en popüler çocuğu Youngjo'ya aşıktı. Fakat diğer öğrencilerden çok önemli bir farkı vardı. Onlar gibi Youngjo'nun peşinde dolanmıyordu. Uzaktan hayranlıkla izliyor, bir gün Tanrı'nın Youngjo'yu ona getirmesini bekliyordu.
Kampüsün içinde sıkılarak yürüdüğü bir sırada ani bir çarpışmayla elindeki tablet ve telefonu yere düşürdü. Fazlasıyla klişe bir tanışmaydı. Fakat tam da hayal ettiği gibi, Tanrı Youngjo'yu onun karşısına çıkarmıştı.
"İyi misin? Bir şeyin yok, değil mi?"
"İyiyim, teşekkürler."
"Onları da kontrol et istersen. Benim yüzümden kırılmamışlardır umarım."
"Endişelenme, onlar sürekli yere düşüyorlar. Bir sorun yok."
Youngjo ona öyle güzel gülümsüyordu ki, Seoho ona bir kez daha hayran olmaktan kendini alamadı. Kalbi tamamen Youngjo'nun avuçlarındaydı.
Youngjo kampüsün en kalabalık yerinde kitap okumaya gittiğinde Seoho hala arkasından bakıyordu. Hayır, o özellikle kalabalık bir yerde kitap okumuyordu. Onun gittiği yer aniden kalabalıklaşıyordu. Fakat Youngjo sadece gülümsüyor, insanlara kibar davranmaya devam ediyor ve hiç kimse ona aşık değilmiş gibi davranıyordu. Belki de herkesin ona hayran olmasına alışıktı.
İki gün sonra Seoho her zaman olduğu gibi bahçede webtoon okuyordu. Kampüsün boş olduğu bir saat olduğundan oldukça dikkatsizdi. Bu da Youngjo'yla ikinci bir çarpışma yaşamasına sebep olmuştu.
"Tanrım!"
"Çok üzgünüm, benim dikkatsizliğim. Sanırım bu kez sana gerçekten tablet borçluyum."
"İnan bana o da ben de buna alışığız. Sorun yok."
İkisi de kocaman birer gülümsemeyle birbirlerine bakarken, Youngjo ondan beklenmeyen ve daha önce hayatında hiç atmadığı bir adım attı.
"Vaktin var mı?"
"Vaktim? Ne için?"
"Birer kahve içelim mi?"
"Kahve? Biz?"
"Tamam, haklısın, etraftaki kalabalık seni rahatsız edecek. Fakat üçüncü bir çarpışmayı beklemeyelim hm?"
"Kampüs dışında bir yerlere gitsek olur mu?"
"Neden olmasın?"
Birlikte kampüsten çıkıp Seoho'nun en iyi bildiği kafeye ilerlediler. Oraya sıklıkla gider, kayısılı meyve suyunu yudumlarken kitaplarına gömülürdü. Hayır, Seoho asla sıradan kitaplar okumazdı. O tam bir webtoon aşığıydı. Hatta kendi webtoon denemeleri de vardı. Fakat bunun için kocaman bir cesarete ihtiyacı olduğunu düşünüyordu.
Youngjo'nun ona olan bakışları, okuldaki diğer hayranlarına olduğu gibi değildi. Seoho'nun ona hayran olduğunun farkında bile olmamıştı. Aksine, o Seoho'ya karşılıksız bir ilgi duyduğunu düşünüyordu. Şimdi, ikisi arasında tam olarak ne olacaktı?
Okunma Sayısı: 1500 Beğeni: 1480 Yorumlar: 2876