(Jongin)
Sıradan bir üniversite öğrencisiydim. Aynı zamanda internet üzerinde ücretli bir platformda hikaye yazarıydım. Fakat bu yönümü kimse bilmiyordu.
Aslında kendimi bilerek gizlemiyordum. Herkes hikaye yazarı Kai hakkında konuştukça, üzerimde baskı oluşuyordu. Bir kişiye söylersem bütün okula yayılacaktı. Üstelik yazdıklarım gay hikayeleriydi ve okulda bu şekilde tanınmayı asla istemiyordum.
"Biliyor musun, Kai dün yeni bölüm paylaştı. Tanrım... Youngjo ve Seoho yeni bölümde sevgili olmuşlar."
"Yah! Ben henüz okumamıştım. Neden spoiler veriyorsun?"
"Üzgünüm, düşünemedim."
Konuşanların sınıf arkadaşlarım olduğunu fark edince başımı çevirdim. Sanki yüzlerine bakarsam, ben olduğumu anlayacaklardı ve bu beni gerçekten korkutuyordu.
"Selam!"
"T-tanrım!"
Yerimden sıçradığımda en yakın arkadaşım gülmeye başladı.
"Yine birilerini gizlice dinliyordun hm?"
"Beni korkutmayı kesmelisin Lisa."
"Bu benim en büyük hobim."
"Bugün bana yeni haberler getirdin mi?"
"Gay komşumla ilgili mi? Maalesef hayır."
"O zaman niye geldin ki? Cidden..."
"Sen tam bir manyaksın, biliyorsun değil mi?"
"Umarım benden daha manyak olduğunun farkındasındır."
"Evet, çünkü senin hikayelerin için gay komşularımı dikizliyorum. Umarım bir gün uygunsuz bir şeyler görmek zorunda kalmam."
"Hemen gözlerini kapat tamam mı? Sakın bakma."
"Gözlerimi kapatmak yerine perdeyi kapatmayı tercih ederim. Beni görmelerini istemem çünkü."
"Sanırım benden daha zekisin."
"Sorun değil, benim zekam ikimize de yeter esmer şekerim."
"Biliyor musun hikayemi okuyanlardan bazıları bizi bölümden."
"Ve sen hala gizleniyorsun?"
Omuz silkip çantamdan tabletimi çıkardım. Yeni bölümün görülme sayısı kısa sürede sekiz bin olmuştu. Bu rekor bir sayıydı.
"Bak, bu hikaye çok kazandıracak gibi duruyor."
"Sanırım öyle. Bana ne hediye alacaksın bakalım?"
"Bu kez sana harika bir çanta alacağım. Sevdiğin markanın yeni modelleri gelmiş."
"Awww~ Sen harika bir en yakın arkadaşsın~"
Lisa ve ben bütün eğitim hayatımız boyunca aynı okula gitmiştik. Artık arkadaş değil, kardeş gibiydik. O, tanıdığım en havalı, en güzel, en zeki ve en iyi kalpli kızdı. Gerçi fazla kız tanıdığım da söylenemezdi. Fakat onun en iyisi olduğuna emindim.
"Bana sandviç yaptın mı?"
"Evet, hem de tavuklu."
"Woah! Hemen yemeliyim."
"Önce en yakın kafeye gitmeliyiz. Biliyorsun, latte içmeden mutlu olamıyorum."
"Bence sen de sevgili bulmalısın. Böylece mutlu olmak için kahve içmene gerek kalmaz."
Aklına bir şey gelmiş olacak ki heyecanla bana döndü.
"Biliyor musun Jiyong ve Jennie sevgili olmuşlar."