7.Bölüm-I "Kar Maskesi"

684 133 14
                                    

Multimedya : Stomper " Wishing Well"

Bu bölüm biraz kısa oldu çünkü ikiye ayırdım. Anlatım hem yazardan - belki Vladimir'den - hem de Yakut'tan olacak. O yüzden iki kısım oldu.

İyi okumalar 🖤

〰️〰️〰️
... Adımlarımı son kez hızlandırdım ve içi tamamen dolmuş olan otobüse bindim. Ben ismimin yazılı olduğu koltuğa yeni oturmuşken otobüs anında park alanından ayrılıp yola çıktı.

Beş dakika sonra ayaklarımın ağrısına dayanamadığımı farkedip çantama spor ayakkabımı almak için yöneldiğimde beynimde bıçak saplanır gibi bir levha yanıp söndü.

Kol düğmelerini aldın mı?

Hass***

Nasıl geri dönebilirim şuan?

Şoförün hiç konuştuğunu görmedim, gerçi sabah da dahil olmak üzere toplamda iki kez karşılaştık.

Denemekten zarar gelmez herhalde.

Ya geri dönmezse?

Ona da o zaman bakarız artık.

Çantamı ve kucağımdaki kabanı koltuğuma bırakıp dikkatli bir şekilde şoför kabinine ilerledim.

Boğazımı temizledikten sonra sesimin titrememesine dikkat ederek konuşmaya başladım.

"Merhaba, kusura bakmazsan bir şey rica edeceğim. Acaba geri dönebilmek gibi bir şansımız var mı?"

Kol düğmelerim için dersem ciddiye almaz başka bir şey uydur.

Hala başında dikilmeme rağmen kafasını bana çevirmeden arabayı süren şoföre döndüm ve devam ettim.

" Telefonum soyunma odasında kalmış. Haber almam gerek lütfen geri dönebilir miyiz acaba?"

Hala suratıma bakmıyor.

Baş çavuşun eşeği mi anırıyor burada?!

" Beni duyuyor musunuz, beyefendi?"
Kolumla uzanıp dürtmeye yeltenmişken yan tarafımda ufak bir dokunuş hissedip soluma baktım. Soyunma odasında beni uyaran kadın gözlerime delercesine bakıp önce yerimi işaret etti sonra elindeki kağıt kalemi gösterdi.

Hadi lütfen işime yarayacak bir şeyler söyle.

Uslu bir kız olup kalktığım koltuğa oturdum ve gergin gergin beklemeye başladım.

Üç beş dakika sonra kucağıma bir şey düştüğünde ilk önce korksamda kağıttan bir top olduğunu görünce hızlıca açtım.

"Kol Düğmelerinin işlevleri; konum belirtir, otobüs için durağa geldiğinde şoföre alarm iletir, mekan içerisinde müşterinin kim olduğunu simgeler.

Şuan yapman gereken şeye gelirsek, düğmeler takılı olduğunda çalışır şuan sende olmadıkları için otobüs senin durağına gitmeyip son işçiyi indirdikten sonra geri dönecek. Sessizce bekle şoför indikten sonra hemen in, yine sessizce ve dikkatli bir şekilde nerede bıraktıysan al, ama sakın ayrılma soyunma odasında sabahla kimse gelmez ama sen yine de tetikte ol yarın tekrar çıkış yapıldığında aynı otobüse bin ve durağında in, bu kağıttan kimseye bahsetme hatta hemen yut. "

Bir müddet okuduklarımı tekrar edip anlamaya çalıştım. İyi de düğmeleri ben kendim gidip bir antikacıdan aldım, nasıl böyle elektronik bir özelliğe sahip olabilir?

Kafamda tekrar bir şimşek çaktı.

O kadar aramana rağmen herkes sana tek bir yeri söyledi, antikacıya gittiğinde de adama sadece mavi taşlı kol düğmesi demen yetti ve sözünü kesip paket içindeki düğmeleri sana uzattı.

KÖR KRAL [Vladimir]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin