خبر مهم جداً 💔

3.8K 125 35
                                    

اتمني منكم فضلاً انكم تشوفوا الكلام لحد الاخر اتمني فضلاً .

انا كتبت الكلام دا علشان حبيت اوضح حاجه واحده بس ... في ناس بتقول انتي عماله تقولي عندك امتحانات اديلك شهر وثانوي هتمتحن يوم 7/10 ... وانتي عماله تقولي همتحن الشهر دا ...

بصو انا في تالتة ثانوي صناعه بنات وانا مش مكسوفه أن بقول في صناعه ومش هتكسف من حاجه لا هي حرام ولا حاجه ومتحكمش علي حد غير متعرف ظروفه اي ... مش معني اني في صناعه يبقا فاشله وطالب الصناعه مش فاشل انا مش شايفه كده دا راي الناس لما هو طالب الصناعه فاشل بنذاكر علي اي والا بناخد دروس علي اي ... انا حرفيا من شهر 7 الا فات باخد في دروس لحد الآن وعمري ما غبت من درس وبذاكر .. معني كده أن احنا مش فشاله خالص .وطالب الصناعه بردو بيدخل كليات زايكم مش معني اني في صناعه تقول دا فاشل متحكمش علي حد غير لما تجرب الاول .

تاني حاجه : انا حبيت اوضح الكلام دا اتمني محدش يزعل من كلامي وحاجه كمان انا فعلا يوم
6/16 همتحن عملي لحد 6/18 وهبدا النظري 6/19 وهخلص 6/30 يعني اخر الشهر علشان محدش يسألني تاني انا فتحت النهاردة علشان اوضحلكم بس وعلشان تعرفوا.

اتمني تدعولي فضلا بالله عليكم ادعولي انجح وجيب درجه حلوة انا عندي حلم من وانا في سنه اولي واتمني احققه .

نيجي بقا لي الرواية الفترة ال منزلتش فيها دي علشان كنت بذاكر وانا قبيله كنت بذاكر بس لما كنت بنزلكم كده كنت بعمل لي نفسي يوم إجازة من المذاكرة وكده .... كنت اتمني تتفاعلوا اكتر وتشجعوني وانا مبسوطه جدا من كل شخص لسه ومتابع معايا وبيشجعني باي تعليق صغير دي تفرحني فعلا .

وحاجه كمان في ليكم عندي مفاجأة بعد ما اخلص امتحانات هنزلها في نفس اليوم او بعديها بيوم علي طول وهتفرحكم فعلا .

توضيح بسيط استحملوني الشهر دا بس وكمان استحملوني لما اخلص علشان اعمل تعديل لي الرواية انتقام الكابوس ... انا عارفه انها فيها اخطاء كتير عارفه بس دي اول رواية ليا واعتبروني كنت جاهله ومش عارفه حاجه وبكتب وخلاص والحمد الله فرحنه انكم حبتوها وعد مني اخلص من هنا وهعدل الرواية كلها السن والأخطاء....  اتمني فضلا تشجعوني انا بفرح بااقل حاجه بس علشان خاطري محدش يطنش والله بتعب عقبال لما بكتب وصحح الأخطاء قدرو تعبي .

اسفه اني طولت في الكلام ..  دا ادعولي فضلا دعوة بظهر الغيب .

الكاتبة / شهد الوكيل 💚🌍 .

ذات النقاب 😌💚🌍 .

والسلام عليكم 💚🌍.

انتقام العنقاء  ( قيد الكاتبة )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن