🔥 الفصل السادس 🔥

8.7K 288 55
                                    

صلوا على رسول الله 💜🌼.

استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم 💜🌼.

الا اله الا الله 💜🌼.

بسم الله الرحمن الرحيم 💜🌼.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌬️🌬️🌬️🌬️🌬️🌬️🌬️🌬️🌬️🌬️🌬️🌬️🌬️🌬️

وهنا فتح الباب بقوة ... وافزعهم من مكانهم ..

ودخلت نيران بكل جمود وبرود وثقه ... ولاكن كانت تلبس قناع .. فهي لم تكشف شخصيتها الان ... الا عندم تثق فيهم .. سوف يعرفون في التدريب .

ودخل وارها فارس الذي لقبه الكساحه ... ومثلها كان يلبس قناع ...

عندم اول مدخلت قام اللواء أحمد .. في رتبت نيران عميد  .. فهي كانت تشتغل منذ صغرها .. ومن أجل مهماتها التي تنجح كانت تأخذ راتبه اعلي الي أن وصلت الي عميد ... وام عن فارس فهو راتبه مقدم ..

ام عن اولاد الجارحي .. لقد استغربوا من الذي فتح الباب واللؤاء يقف له .. ويتسالؤن لماذا يلبسون اقنعه .. ومن هم .

انظرت لهم نيران بعيون الصقر ..
وبعدها تحدثت داغر  ببرود من الأشخاص الذي لا يعرفهم ولماذا يلبسون اسود في اسود  /  ومين انتوا وكيف تدخلوا كده .

نظرت لها نيران ببرود واتجهت وجلست ورفعت رجل أعلي رجل بكل برود وبعدها تحدثت ببرود / العنقاء الا حضراتك بتقول مجوش لي .. أقدامك اهو .. وشاروت علي فارس .. ودا الكساحه..

وبعدها نظرت إلي اللؤاء احمد الذي يسمع كل شي ببرود شديد .

نظرت نيران بخبث الي احمد وتحدثت ببرئه / احمد اي الاخبار .. شايفك مش مبسوط يعني .. هو الوزير اتوصي بيك والا اي .

وضغط اللؤاء احمد علي أيده بشد من الغيظ منها وضغط علي أسنانه بقوة وتحدث من تحت الدرس زي ما بيقولوا / اممممم اوي يعني .. انتوا الاتنين الما بتكونوا مع بعض الخبث بيجري فر عروقوا ..

نظر لها ببرئه شديد وتحدثت / انا ياحميدو اعمل فيك كده يارجل دا انا بحبك وانت عارفه كده .

نظر لها بغيظ من برئتها وتحدث بغيظ شديد / ومالوا تدبسيني في كل حاجه وتسبيني في النص .. والله انا مش عارف .. بيسمع كل كلمه ليكي ليه .

انتقام العنقاء  ( قيد الكاتبة )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن