خبر 🙂

4.9K 163 101
                                    

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


السلام عليكم اول حاجه انا حبه أوضح حاجه الا في الصورة فوق دي مكنتش حبه أن انا اعمل كده حرفيا .

اول حاجه انا كنت قبل ما يجيلي الكومنت دا كنت هنزل اعتزار ليكم علي التاخير .

بصي ياحبيبتي لو مش عجبك محتويا متبعنيش ومتبعيش الرواية ومتبعيش اي حاجه بنزلها إذا المحتوى بتاعي مش عجبك .

إنما متجيش تبوظي نفسية الوحد بالتعليق بتاعك دا .

طبعا كل واحده عنده حياة ومشغول فيها وحياة الوحد بتكون فيها ضغوطات ومشاكل وكل حاجه الوحد بيكون مشغول في الحاجات دي ..

هتقوليلي حياتك كل يوم فيها مشاكل وضغوطات وكده .

احياننا الإنسان بيمر بحاجات تخليها ينعزل عن العالم خالص بيفقد الشغف ونفسيته بايظه ومش بيكون ليه نفس يكتب ... انا والله يبقا عاوزه اكتب بس مفيش افكار ومش عارفه حتي ابدا في ايه او اكتب كيف وفي نفس اللحظه مش عاوزه اكتب اي هبل في البارت ونزله وخلاص .

دلوقت كل واحد بيجهز نفسه لي المرحله الجديده المدارس والجامعات هتفتح .

عاوزه اقولك حطي اي عزر لي اي انسان .. يمكن مريض يمكن عنده مشاكل يمكن مكسور يمكن كذا الخ...

لو انتوا ياجماعه شايفين أن الرواية كلها نكد وقرف كده وان انا بنزل حاجه متتابعش ممكن امسح الروايات واخل انتقام الكابوس بس ... انا بحاول قدر الإمكان أن اعمل مواعيد لي تنزيل الروايات بخطط لي كده عشان اعرف انا بعمل ايه ودماغي ماشيه كيف .

لو فعلا زي ماهي قالت انها كلها نكد وكده انا ممكن امسحها وامسح رواية روح العشق وامسح الجزء التاني من انتقام الكابوس الا بجهز فيه واسيب بس انتقام الكابوس واعمل تعديل وكفاية عليا كده وانا اريح نفسي فعلا .

انا لما قرات كلامك كده جبتيلي عقده وربنا وقرفت جدا فعلا وقولت هنزل انا ليها طلما الرواية وحشه وانا قرفتكم كده ..

الكلمه الطيبه صدقه ... والكلمه الحلوة بتفرح الإنسان جدا حتي لو كلمه بسيطه تشجيع بسيط .

وحاجه كمان احنا متولدناش بنعرف نعمل كل حاجه ولازم نكون حرفين فيها ... انا واحده شايفه أن لسه متمكنتش في الكتابه الصح وطريقه الكتابه الصح .. الطريق طويل واحنا لسه في أوله والانسان بيتعلم ... الطريق مليان شوك علشان توصلي لي حلمك مش اول ما نكتب ننط علي طول الإنسان بيتعلم مع مرور الزمن وانا شايفه أن لسه في أول الطريق وادينا بنتعلم من هنا وهنا وبناخد خبره عشان نوصل لي حلمنا .

انتقام العنقاء  ( قيد الكاتبة )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن