🔥 الفصل السادس وعشرون 🔥

4.4K 186 113
                                    

استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم 💗☘️.

لا اله الا الله محمد رسول الله 💗☘️.

صلي على محمد 💗☘️.

بسم الله الرحمن الرحيم 💗☘️.

**************************************************************

سمعت بصدمه هي فقط تحاول أن لا تصدق هذا الكلام تذكرت عندما قالت مودة لا تنخدعي من الوشوش الطيبه فهم أكثر شرا .

ذهبت الي جناحها بصدمه فهي لأول مرة تكون هكذا بهذه الصدمه من سمعته من عمتها سندس الذي لا تتكلم وطيبه بشدة تكلم نفسها / الخطر كله في بيتنا وانا بجري وأري اتنين هم أساسا لعبة بيحركوا بيها هههه دا علي كده عصابه بقا وانا فكري هم تالتة بس عاملين كل الموال دا .

دخلت واخذات تتفكر بما سمعته من جناح عمتها سندس .

فلاااااااااااااااش باااااااااااااك .
*
*
*

سندس بخبث وشر / كله تمام يازعيم .

الزعيم / ...... .

سندس بخبث / لا متاخفش محدش شاكك فيا اصلا .

الزعيم / ......

سندس بخبث وطمع/ لا متاخفش محدش ملاحظ حاجه بس بعت كمية كبيرة اوي الفترة دي .

الزعيم / .......

سندس بخبث وشر/ لا محدش لاحظ ولا شك بسبب عريس رغد والا حصل لي نيران والمشاكل دي علشان كده محدش ملاحظ .

الزعيم / .......

سندس بخبث وطمع  / لا كل الحكاية بقولهم رايحه النادي رايحه الميتم والكلام دا والاماكن دي وبروح ابيع الكمية الا بتبعتها ليا وكله تمام .

الزعيم / .....

سندس بدلع / جوزي دا اهبل هم واختي سيبهم يعملوا الا يعملوه مش انت كلفتني بمهمه بعيد عنهم علشان منتاخنش مع بعض .

الزعيم / .....

سندس بعدم اهتمام ودلع  / عادي طب ما انا عارفه أن جوزي بيروح وينام معاها دول هبل عادي طب ما انا بدلع نفسي بردو اهم حاجه الفلوس و أن ببيع كويس .. عاوزك يازعيم تزود الكمية المرة الجاية بما أن محدش ملاحظ حاجه .

انتقام العنقاء  ( قيد الكاتبة )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن