انا جييييت

4K 140 70
                                    

اول حاجه السلام عليكم

اول حاجه مش عارفه ابدا منين والله .. انا عارفه اني اتاخرت بطريقه غبيه اوي ومنزلتش اي حاجه من ساعة اخر حاجه نزلتها .
لاكن والله كله مش بيدي وغصب عني ... لو بيدي كنت كتبت ليكم ونزلت وانا مش بستخسر حاجه ..

بعد كلامك وتشجيعكم ليا انا كنت هنزل بارت ولاكن والله العظيم الموبيل انكسر .. معرفتش افتح من موبيل حد تاني الحساب بتاعي .. يعديها الدارسه بدأت ودي كانت حاجه جديده بالنسبه ليا وكنت لازم اهتم .. جبت الموبيل ولاكن مردتش احمل التطبيق عشان منشغلش عن الدراسه ..
مكنتش عاوزه أقصر من ناحيه حاجه .
انا بعتذر طبعا علي كل التأخير دا وغصب عني مرة كمان .

بشكر كل واحده شجعتني وحمستني وقالتلي كلام فرحني جدا جدا ... حرفيا انا من غير تشجيعكم وافقتكم معايا وكلامكم الجميل انا مكنتش وصلت لي كل دا كل دا بفضلكم انتوا وانا بشكركم مرة كمان .

وبعتذر مرة كمان علي التأخير ... انا حملت التطبيق وقولت اقولكم كده عشان مخسرش حد ويقول مش بتكلم الرواية وبتعلقنا معاها وخلاص .

انا بس كنت عاوزه اقول اخلص امتحانات وهبدا هنزل ليكم علي طول وعد مني والله طبعا هكون فاضيه ومش هقول كان مذاكرة والكلام دا ... هنزل علي طول عشان تقصيري اللي قصرته معاكم في الوقت دا اوعضكم عن التاخير الكبير دا .

وهي الراويه مش كتيرة والا حاجه مش فاضل عليها كتير هنخلص انتقام العنقاء وهبدا هنزلكم في الجزء التاني من انتقام الكابوس حاجه مختلفه .

اتمني تسامحوني والله انا كاتبه بارت بس عاوزه أكمله بس مش عارفه اعرف أكمله والا لا انا امتحاناتي خلاص في شهر واحد .

بعتذر مرة كمان ليكم علي التأخير دا وغصب عني والله 🤍☘️

انتقام العنقاء  ( قيد الكاتبة )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن