تعرف ياخالوا انا اعتبرتك خالوا مش زي اخوات ماما كده علشان دول استغنوا عننا وانت الوحيد واقف مع ماما وقت الصعب والشدة .. بس ما علينا انا فرحنه اوي انك اخييير ليقت عروسه وهتتجوز ..
ضحك بشدة هذا الشخص / ياحبيبتي وانا بحبك اوي دا انا الا مربيكي .. إنما مامتك اعتبرتني اخوها ومازلت معاها وأفضل معاها ومبسوط جدا انك اعتبرتيني خالك ..
ام عن العروسه مقولكيش دماغها هربنه زايك كده شقيه .. بس لسه لما اخليها تحبيني بس .
ضحكت الفتاة بطفولية / بقي كده تقولي عليا دماغي هربنه مني .. ماشي ياخالوا ... يابابااااااااا ..
الشخص بسرعه / بس الله يرضيكي الا ابوكي .. لانه عاوز يرميني برة اصلا .
سمعك يازياد عملت اي لي البنت .
زياد بتوتر وارتبك / انت عرفني يامالك اعمل اي في البنت دا انا طيب خالص ... مش صح يا بيان بردو .
رفع مالك حاجبه الي الاعلي / ومين بقا الا امها دعايه عليها دي .
زياد بثقه / هو انا اي حد بردو يابني .. لما مودة تيجي تعرف بس .. اكيد مودة هتعرفهم .
وموده جات يااستاذ زياد بقا تحب من ورانا ومنعرفش مكنش العشم يابيه .
زياد بخوف / مطلليش الطله دي وحياتك والله لسه اول يوم اهو وجيت اقول .. مفيش غير المفعوصه دي الا عرفت .
مودة ببرود / قول يلا مين ومن عيله حد نعرفه والا لا .
زياد بقوة وثقه / رغد ليث الجارحي .. حفيدة زين الجارحي .
نظرت لها مودة بصدمه هم ومالك / عرفتها دي كيف .
زياد بهدوء / كنت رايح اعمل مشروع مع زين بيه .. وكنت قاعد معاها .. ورضيت لقيت بنت دخلت علينا زي بيان كده او اكبر منها .. بس مقولكيش وقعت من النظره الاولى ... فهي كانت جاية تتدرب في الشركه .. زين الجارحي أصدر قرار انها هي هتتدرب معايا انا الا هدربها وكده .. عادي وانا مقولتش لا علشان انا عاوز دا .. باركي بقا لي اخوكي .. هيتجوز قريبا .
مودة بحب اخوي / مبروك ياحبيبي وان شاء الله هتكون من نصيبك .. انا كنت بتعامل معاهم قبل كده في شغل وعرفينا بعض وكده بس لما سفرت الجزيرة انا والاولاد .. مش بسال كتير وكده ..
حضنه مالك / مبروك .. تصدق قربت اشك هتتجوز امتي .. طب الحمدالله الحظر اتفك عليك .
ضحكوا علي كلمات مالك .
زياد بهدوء / احم كنت عاوز اقول ان ممكن مجيش هنا علي طول وكده علشان المشروع في مصر والتدريب وكده .
نظرت له مودة بحزن وبيان / هتسبنا تاني .
جاءت زمرد وقالت بحزن / اي دا ياخالوا انا هتمشي تاني .
حضنها هي واختها / معلش مش اقعد كتير اجيلكوا كل اسبوع اي رايكم .
زمرد وبيان / كويس بس اوع متجيش .
زياد بهدوء / لا هيجي وعد مني ليكوا .
نظر زياد الي مودة الحزينه .. فهي لم تريد أن تخسره مثل أخواتها .. فهو يعرف انها تعتبره كل شي .
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
اسفه علي تنزيل البارت .. بكرة لما اجي من الدرس اكتبه ونزله حتي لو كان هنزله متأخر إن شاء الله .
ادعولي ربنا يوفقني وينجحني .. الوحد خايف من امتحانات تالتة ثانوي .
انتقام العنقاء 🔥🐣🌬️
شهد الوكيل 💙🌸.
دمتم سالمين 💙🌸.
أنت تقرأ
انتقام العنقاء ( قيد الكاتبة )
Mystère / Thrillerمن انا ؟! هل تعرفون من انا ؟! سوف اعرفكم من انا ؟؟؟ انا العنقاء الطائر الاحمر الناري ! انا التي سوف احرققكم بناري. انا التي سوف اعرفكم معني اسمي . انا من عنات منذ صغرها . انا من دمرت وكسرت واتخذلت منذ صغرها . انا التي لم تعيش طفولتها وشبابها . ...