Yuko obudziła się w ciemnym pomieszczeniu. Na fotelu siedziała jakaś czarna postać, a w ręce trzymała kosę..
Od razu się domyśliła kim jest postać.- Przepraszam... Czy ja umarłam? - zapytała zdziwiona.
- Nie do końca- odpowiedziała Śmierć. - Znajdujesz się w świecie umarłych, lecz ty możesz zdecydować czy chcesz wrócić do prawdziwego świata.
- Czy tu jest moja rodzina? - zapytała dziewczyna.
- Jest. Mogę cię do nich zaprowadzić, ale za pięć dni będziesz musiała podjąć decyzję czy chcesz wrócić.
- Zaprowadź mnie do nich!
Śmierć prowadziła właśnie Yuko do jej najbliższych. W krainie było wiele ludzi, którzy zmarli. Było tyle domków, że bez pomocy Śmierci nie zdołałaby odnaleźć swojej rodziny.
Stanęli przed domem z wyrytą tabliczką o nazwie ,,Saito". Yuko zapukała ostrożnie.
- Siostrzyczko? - powiedział jej 10-letni brat, gdy zobaczył Yuko. - Ty umarłaś!
Takashi wywołał tyle zamieszania, że przed dom wyszła cała rodzina.
- Yuko!- krzyknęła mama i podbiegła do córki przytulając ją.
- Mama, tata, Takashi, Haruto! Tęskniłam za wami! - krzyknęła szczęśliwa dziewczyna.
O to takie wyjaśnienie w jakim wieku zmarła rodzina:
Takashi- 10 lat ( brat)
Haruto- 6 lat (brat)
Mama- 44 lata
Tata- 43 lata
(Uwaga! Gdy ktoś trafi do tej krainy mając np. 12 lat, przez całe życie w krainie śmierci ma 12 lat!)Cała rodzina weszła do domu Saito. Yuko była bardzo zaskoczona, gdy zobaczyła pięknie umeblowany dom. W przedpokoju była szafa na buty, dalej w kuchni szafki i wszystko inne co potrzebne do gotowania. W salonie stała piękna błękitna kanapa z telewizorem powieszonym na ścianie. Teraz zabójczyni przeszła do pokoju braci. Zobaczyła tam łóżko piętrowe, o którym zawsze marzyli, dywan i komodę. W pokoju rodziców znajdowało się duże piękne łóżko, a obok stoliczek z małą lampką. Łazienki też nie zabrakło, stała tam dosyć duża miska, obejmująca stanowisko wanny oraz toaleta.
Teraz Yuko myślała o jednym. Chciała tu zostać... Wtem jej zamyślenia przerwał tata wchodzący do salonu, w którym obecnie znajdowała się dziewczyna.
- Yuko? - zapytał. - Ty umarłaś?
- Śmierć mówi, że nie, lecz za 5 dni mam zdecydować czy chcę tu zostać czy iść do prawdziwego świata.
- To chyba jasne prawda? Pójdziesz tam, prawda?
- Tato, ja chciałbym zostać z wami. - powiedziała Yuko z powagą, aby ojciec nie uznał tego za żart.
- Co ty wygadujesz? Czeka cię tam jeszcze pełno przygód, a ty chcesz się ograniczać do pozostania w świecie umarłych?! - powiedział tata - A poza tym możesz znaleźć jeszcze jakąś miłość i przeżyć z nim całe życie. I tak kiedyś do nas wrócisz - dodał trochę ciszej.
Rozmowa nie skończyła się, ponieważ do salonu wparowali Takashi i Haruto.
- Yuko pobawisz się z nami? - krzyknęło razem bracia.
- Dobrze!
- Hej, Takashi może weźcie Yuko razem z Haruto, aby zobaczyła nasz świat? - zaproponował mama.
- Taak! - rozległ się znowu krzyk młodszych braci.
Nagle wpadła na człowieka z selekcji ostatecznej. Był to chłopak o łososiowym kolorze włosów. Pamiętała go, ten gościu uratował tego czarnowłosego i sam zginął. Zatrzymała się i powiedziała do niego:
- Widziałam cię kilka lat temu na selekcji ostatecznej.
- Tak, byłem tam.
- Jestem Yuko, a ty?
- Sabito.
I tak rozmawiała z owym chłopakiem. Dowiedziała się, że ten czarnowłosy nadal żyje i jest filarem.
- Yuko!? - pogawędkę przerwał Haruto. - Chodź! Nie zobaczyłaś jeszcze wszystkiego!
Po dwóch godzinach Yuko zobaczyła już całą wioskę. Spotkała wielu ludzi, z jedną dziewczyną nawet się zaprzyjaźniła.
Te pięć dni minęło w mgnieniu oka. Codziennie bawiła się z rodzeństwem i pomagałam mamie w kuchni. Niestety wreszcie przyszedł czas pożegnania.
- Czy chcesz wrócić do prawdziwego świata? - zapytała Śmierć
Yuko przemyślała radę taty. Miał rację.
- Tak!
Gdy dziewczyna odchodziła że śmiercią usłyszałam głos.
- Pozdrów od mnie Giyuu! - zawołał Sabito
- Dobrze
Gdy spojrzała w stronę rodziny, zobaczyła, że płaczą i jej machają.
- Wrócę tu jeszcze - krzyknęła dziewczyna. - Do zobaczenia!
Yuko teraz szła pod górę ze śmiercią już za chwilę miała znów się znaleźć na ziemi.
CZYTASZ
Hashira Księżyca | Giyuu Tomioka x OC
FanfictionYuko to 20-letnia zabójczyni demonów. Pewnego dnia dostaje wyczekane, a także zasłużone miejsce w szeregach zabójców. Dziewczyna zostaje filarem! Wstępuje do najlepszej (teraz) dziesiątki szermierzy. Zaprzyjaźnia się z Shinobu i Mitsuri. Jej uwagę p...