Dokładny wygląd Yuko

659 17 8
                                    

Otóż, że wcześniej w rozdziale  "ciekawostki" nie opisałam dokładnie wyglądu dziewczyny, chciałbym, abyście trochę wiedzieli jak ona wygląda. Jeżeli mi się uda narysuję Yuko. Ale nie obiecuję.

" Yuko jest dość drobną dziewczyną ze smukłą sylwetką. Jej oczy są duże, niebieskie. Nos ma niewielki podobnie jak lekko różowe usta. Włosy zabójczyni są ciemno brązowe z końcówkami fioletu. Sięgają do ramion. Na codzień nosi standardowy strój zabójcy demonów ze spodniami. Na to nakłada swoje piękne haori w kwiaty. Ma kolor jasno różowy (płatki kwiatów mają kolor ciemno różowy, a środek jest żółty). Nosi zwykle klapki (takie jak noszą Japończycy np. podobne do Tanjiro)"

To chyba tyle. Uwierzcie mi, że, gdy ją tak opisywałam czułam się jak bym pisała jakiś opis postaci w szkole. Jeśli jesteśmy już przy temacie szkoły to za dwa dni rozpoczęcie roku. Te wakacje tak szybko zleciały, niedawno dopiero zaczynał się lipiec, a już prawie wrzesień. Chcecie wracać do sql? Ja osobiście nie. Już wyobrażam sobie ciągły stres z tymi wszystkim kartkówkami i nauką. Dobrze mi bez szkoły. Całymi dniami czytam, oglądam anime i spotykam się z moimi koleżankami. Dobra kończę, bo miałam napisać, że to wszystko, a w rzeczywistości temat rozwinął się dużo dalej.

Do następnego!

Hashira Księżyca | Giyuu Tomioka x OC  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz