Bölüm 14 "Düzenlenmedi"

2.1K 23 8
                                    

Gözlerimi açmadan yatağın sağ tarafını elimle aradım.Boştu.Kalbime birden salgılanan adrenalinle gözlerimi açtım.Christian yanımda değildi.

Yatakta oturur pozisyona geçerek gözlerimi ovuşturdum.Güneş ışınları otelin-en güzel odalardan birini-aydınlatıyordu.

Yerde yatan sütyenime bakıp kızarmaya başlayan yanaklarıma dokundum.

"Dün mükemmeldi..."

Diye geçirdim içimden yüzümdeki hafif tebessümle.Banyonun kapısı hafifçe açıldıktan sonra içinden bir eliyle dağınık saçlarını ovuşturan,bir eliyle de valizi tutan Christian çıktı.Üzerinde sadece kot pantolon vardı ve gövdesi çok çekiciydi.

Gözlerimle gövdesine kilitlendiğimde,hafifçe gülümseyip bana yaklaştı "Günaydın bebeğim."diyerek.

Bir ayağını kırıp yatağa koyan Christian dudağıma hafif buse kondurarak gözlerimin içine baktı.Bir şey diyecek gibi ağzını açıp ,vazgeçmiş gibi onu kapatıp uzaklaştı.

Elindeki valizi işaret ederek tek kaşımı kaldırdım "Nereye gidiyoruz?" ses tonumdaki merak kendini belli ediyordu.Christian yere eğilip sütyenimi eline aldı,yüzüne yaklaştırdı,-aman tanrım ne yapıyordu o?-gözlerini kapatıp hafifçe onu kokladıktan sonra bana nazikçe uzattı "Villamıza hırsız girmiş bebeğim unuttun mu?"diye sordu yarım gülümsemeyle.

Elindeki sütyeni alıp dudaklarımı düz çizgi haline getirdim,"Evet.."diye mırıldandım hafifçe.

Göğüslerimi kapatan yumuşak beyaz yorgan biraz inince Christian oraya odaklanmıştı.

Evet onu azdırıyordum! Moralim zirveye çıkınca Christian derin nefes alarak "Ah..çok seksisin ama zamanımız çok az uçağa geç kalacağız."dedi.Dudağımın kenarını hafifçe ısırıp yorganı parmağımla biraz aşağı çektim.

"Emin misin?"dedim hiç yaptığımdan haberi yokmuş gibi.

Dağınık saçlarından birkaç saçı gözlerine düşünce,kalbimin göğüs kafesini yumrukladığını hissettim.

Christian elindeki çantayı yere bırakarak yatakta bana doğru yavaşça emeklemeye başladı.

"Geç kalmak mı istiyorsun?"diye sordu ateş gibi yanan gözleriyle.

Kafamla onayladıktan sonra anlını anlıma dayadı ve kollarıyla beni sardı.Gözleri hala gözlerime bakarken "Çok kötü kızsın çok..."diye fısıldadı.Fısıldarken verdiği nemli hava,aşkına aç kalmış dudaklarıma çarparken inlememek için kendimi zor tutuyordum.

Aniden dudakları dudaklarıma yapışınca kollarımı ensesine sardım.Göğüslerimi kapatan yorgan tamamen inmişti.Christian'ın kaslı sırtını okşarken dudakları boynumda geziniyordu.Yumuşak ve aynı zamanda cehennemin ateşi gibi sıcak dudakları yumuşak tenimi yakıyordu.

Ne kadar çabuk değiştiğimi ben de anlamıyordum ama artık her şey çok farklıydı.

Eskiden kabusta gördüğüm şeyleri onunla her gün yaşamak istiyordum.

Durmadan...Ard arda...

Yüzü göğüslerimin arasındayken boynumu gıdıklayan birkaç saç teli beni gülümsettiriyordu.

Christian başını kaldırıp bana baktı "Niye gülüyorsun?"diye sordu ciddi ifadesiyle.

Elimi ipek kadar yumuşak saçlarına götürdüm ve diplerini biraz çekiştirerek "Gıdıklıyorlar beni."diye söylendim.Elimle hafif saç çekimlerime gözlerini kapatmış Christian vardı.

"Ah...Devam et..Çok hoşuma gidiyor."diye mırıldandı Christian.

İkimizin bedenleri yanıp tutuşmaya başladığında Christian kot pantalonunu çıkarıp attığında,bana bütün çekiciliğiyle bakıp "İçini doldurmamı istiyor musun?"diye fısıldadı Christian,küçük arkadaşını elinde tutarak.

Kafamı geriye atıp "Şu an en büyük hayalim..."diye söylendim.

Birkaç saniyede Christian artık üstümdeydi,kadınlığıma erkekliğini sokunca hafifçe inledim.

"Süpersin aşkım."diye fısıldadım derin nefesler alırken.

Bir yandan dudaklarıma yapışıp,bir yandan da içimde git-gel ler yapıyordu Christian.

Odanın içinde inlemelerimiz yankılanıyordu.

Bir süre sonra artık dayanamayacağımı anlayıp,çığlık atarak Christian'ın içime boşaldığını hissettim.

Christian'la nefesimizi düzeltmeye çalışırken,Christian dudağını dudağıma değdirip "Meleğim..."diye fısıldadı Christian.

Her fısıldayarak söylediği laftan sonra ateş gibi yanıyordum.

Ben hastaydım sanki.

Christian'a hastaydım...

...

"Tamam,bir şeyi unutmadık."Christian odamızın kapısını kapatarak koridorda ilerlemeye başladı.

Ters yönü işaret ederek "Asansör o tarafta."diye mırıldandım.Christian kafasını iki yana sallayıp "Annemle vedalaşalım geç kalmadan."diye söylendi.

Derin nefes alarak omuzlarımı silktim ve peşinden gelmeye başladım.

Bayan Cathrine bizle gelmeyecek miydi?

Kaşlarımı çatıp,Christian'ın bir odaya girdiğini gördükten sonra ben de oraya girdim.

Christian annesiyle sarılıyordu.

Christian'ın sırtını,Bayan Cathrine'nin ise gülümseyen yüzünü gördüm.Fakat gözlerini açına bana baktı ve gülümsemesi yüzünden birden inmişti.

Mutlu ve sıcak bir hava yok olmuştu.Tabii ki sadece bizim aramızda,Christian'ın haberi yoktu...

Christian geri çekilince Bayan Cathrine'nin yanağını öperek "Görüşürüz anne,seni seviyorum."dedi.

Bayan Cathrine duyduğu sözler karşısında gülümsedi.Christian bana doğru döndüğünde arkada kalan Bayan Cathrine'in yüzünde yine mutluluğun hiçbir izi kalmamıştı.

Niye bana böyle bakıyordu?

Yanlış bir şey mi yaptım onun yanında?

(Devam Edecek,Part 1)

Merhaba değerli okuyucularım.Sizi çok seviyorum ve çok özlemişim.Bu bölüm biraz kısa oldu fakat kısa kesmek zorundayım çok geç oldu. Yarın devamını getireceğim.Şimdi hikayeyi bitirmek isteyen varsa asla bunu yapmasın çünkü maceralar daha gzel daha actionlu olacak :)

Bölümün sorusu,

Bayan Cathrine,sizce neden böyle davrnıyor? :o

Cevabı ikinci partta :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Kutupları (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin