Cehennemin ateşi kadar sıcak bir yerde olduğumu hissederek bıkkınlıkla gözlerimi sıkarak derin nefes verdim ve yan tarafıma dönecektim ki üstümde uzun ve çok ağır bir şey vardı.Ve bu benim dönmemi engelliyordu.
Yavaşça gözlerimi araladığımda Christian’ın mavi tonlu odası güneş ışıklarıyla dolmuştu.Üstümde ise bu odanın sahibinin çok ağır ayağı vardı.Yorganımın altında Christian Bey’in bacak keyfi altında, esir kalan kollarımı çıkarttım.Terlemişlerdi.Odanın taze havası onlara çarpınca soğumaya başlamışlardı.
Derin nefes alarak başımı sağa döndürdüm.
Christian dudaklarını büzmüş şekilde uyuyordu.Dün yaşadıklarımız şeyler aklıma gelince hala çıplak olduğumu fark ederek elimle anlıma vurdum.
Christianla yaşadığımız alevli gecenin bazı bölümleri aklımda canlanırken derin nefesler almaya başlamıştım.Yüzümün ise kızardığından emindim.
Kendimi çok berbat hissediyordum.İçimde çok geç uyanan vicdan duygusu bana dikkatlice bakıyordu.
Şimdi mutlu musun Veronica?
“Uf…Hayır..hayır…”diye sayıkladım fısıldayarak ki,Christian hareketlenmişti.Kolunu benim üzerime koyduktan sonra beni kendisine bastırdı ve hala büzülmüş dudaklarla “Evet..evet…evet..”diye fısıldadı ve ardından gözlerini açmayarak gülümsedi.Kaşlarımı çatarak tavana bakıyordum.Dün planımın gerçekleştiği anda kendimi ne kadar güzel hissetsem de bugün kendime gelmiştim ve zihnim,cam parçası gibi dündekinden farklı olarak,çok saydamdı.
Ya işe yaramazsa?
İçimdeki panik yapan Veronica gözlerini büyüterek benden cevap bekliyordu.Ama bu anda akıllı ve mantık duyusunun sahibi Veronica araya katıldı.
Hey sakinleş dostum.Şu an zengin bir çocuğun yatağındasın ve seni deli gibi istiyordu.Senle yatmak için belki de dağları yırtabilecek durumdadır ve sen beni dinlersen onu kullanmaya başlarsın.
Tek kaşımı kaldırarak içimdeki akıllı Veronica’ya hak verdim ve aydınlık beyaz tavana baktım.
Aman tanrım bu hayat beni akıl hastanesine düşürecekti.Çünkü resmen kendimle konuşuyordum!Şizofrenliğe adım atmaya başlamışım sayılır.
Diye düşününce tavana bakan yüzümü iki avucumla kapattım.
“Ahh…”diye nefes vererek bütün aklımdaki düşünceleri bir kenara attım.
Christian’ın ağır ayağı üstümden kalkınca yüzümde duran avuçlarımı kaldırdım.Christian yatakta yan döndü ve ağırlığını dirseğine vererek bana baktı.
“Benden saklanmaya çalışıyorsan vücudunu saklamayı unuttuğunu söylemek istedim.”dedi yan gülümsemeyle.Yavaşça dik oturarak sırtımı yatağın başlığına dayadım ve ona “Çok komiksin bir şov açmak ister misin?”diye sordum.Christian güldü ve “Vov..Laf sokmalar…”dedi gülerek.
Kafamı iki yana sallayıp gülümsedim.Christian’la yaşadıklarımız daha çok azdı ve iyi bir şey yaşadığımızı şu an hatırlamıyorum fakat şu an çok tatlı biri gibi duruyordu.Christian açık kahverengi gözleriyle benim gözlerime bakarken ona karşılık veriyordum.
Vouv,vouv,vouv…Yavaş kızım ne bokum oluyor burada?Hani Brad sevdası? Christian’ı beğenmek de nereden çıktı?
Mantık kraliçesi yaptığım hareketlere kızarken derin bir nefes aldım.Her şey çok karışıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kutupları (Düzenleniyor)
Teen Fiction#Wattys2015 (+18 içerik bulunur.Midesi bulanabilecekler okumasın.) Babası rahatsız olan kızın liseyi bitirince anne parası yememek için kendisine bir iş aramaktadır.Ama bu seçimin onun bütün hayatını değiştireceğinden kendisi habersizdir.Zengin aile...