A Happy Family

787 34 12
                                    

George bol vďačný za život v roku 2020. Vek internetu, ak si netušil, ako na to s jediným kliknutím na tlačidlo, čo by ste mohli urobiť po desiatich minútach.

Aj keď George mal túto výhodu, problémom bol on sám. Pozeral rôzne návody, ale stále bol zmätený.

Bol viditeľný pre okoloidúce auta a musel vyzerať absolútne hlúpo. Zastonal a vplietol si ruku do vlasov, výsadba kvetov už nemohla byť taká ťažká.

,,Ako to robí Karl?" George si pre seba agresívne zašepkal a potom sa zrútil na tvrdú hlinu.

Muž, ktorý ho sledoval, ako vyhrabáva časovú kapsulu, späť zúrivo písal do svojho vreckového notesu, skôr, ako zbadal Georgea vykročil k nemu.

George sa začal prepadať panike. Prečo tento cudzinec kráčal k nemu? Kto to bol?

Nestihol premýšľať, kým sa cudzinec nezjavil pred ním a nestiahol svoju mikinu na odhalenie mladého muža v čiapke a okrúhlych okuliaroch so zlatým rámom. „Vyzeráš, akoby si s tým bojoval. Môžem pomôcť?"

George ho podozrivo sledoval a premýšľal, prečo by okoloidúci pomohol niekomu ako ontaké zdanlivo ľahké rozprávanie, ako napríklad sadenie kvetov, „Eh- len neviem, ako na to."

Muž pokľakol pred kvetináčom: „Som Wilbur. Wilbur Soot. Bývam v manželskom dome dole s mojim malým synom. "

Georgeovi sa trochu viac uľavilo, keď sa dozvedel, že mužom bol otec, „George Davidson". Podali si ruku „Koľko rokov má tvoj syn?"

Wilbur ukázal na pár stromov, v ktorej chlapec a jeho kamarát bojovali mečom, „Ten blondiak je môj. Má 6."

George sledoval, ako sa dvaja mladí chlapci hrajú. „Vzal si mi disk s videohrami a zlomil si ho! Ten disk bol pre mňa taký dôležitý! "povedal jeden z nich, keď sekol penovým mečom svojho menšieho, tmavovlasého kamaráta.

Jeho nebohý kamarát sa mierne zakrútil, ale mečom predsa len pohnul „Je to len disk, Tommy!" Povedal vysokým hlasom, ale Tommy sa nevzdával, pokračoval v tom, čo veľmi

pobavilo Georgea.

„Tommy!" Blonďavá žena s jemným hlasom na neho zavolala. „Hraj sa pekne, prosím!" Zakričala naňho.

„Ale vzal mi ..." Tommy začal prskať, ale okamžite ho prerušili.

,,Je to disk, Tommy," povedala mu žena, „môžeme ľahko získať ďalší."

Tommy nahnevane pokrútil hlavou: „Nebude to rovnaké." Sťažoval sa a jeho tmavovlasí  kamarát prevrátil očami a potom uhýbal ďalšiemu zásahu mečom.

„Zdá sa, že sú si blízki." George to povedal Wilburovi a Wilbur s úsmevom prikývol.

„Prakticky boli kamaráti od narodenia."

Zdá sa, že Wilbur mal skúsenosti s výsadbou kvetov, odborným zakopávaním semena a polievaním, akoby bol toľkokrát v minulosti.

"Ďakujem." George poslal malý úsmev na Wilbura „Predpokladám, že to nie je také ťažké. "

„Žiadny pro-" začal Wilbur, ale jeho syn k nemu náhle pribehol so slzami v očiach. „Oci! Je tuznovu! "Chlapec vzlykal a zrútil sa do náručia svojho otca.

„Kto je tu, Tommy?" Wilbur mladého chlapca potešil.

„Strýko!" Tommy vykríkol Wilburovi do hrude a ukázal na jeho úplne ľavú stranu.

Wilbur sa ospravedlňujúco pozrel na Georgea: „Bojí sa svojho strýka."

George sa chystal spýtať, prečo, keď zrazu muž vysokého vzrastu, topánok a ružových vlasovzvýraznenie kričalo: „KDE JE TESEUS?"

George pochopil, prečo ho Tommy považoval za zastrašujúceho. Bol hrôzostrašný a jeho hlas znel cez okolie.

„Počul som, že niekto bojuje s ľuďmi o disk. Ak ste to vy, poďte sem a bojujte so mnou nasmrť! "strýko zakričal, než zbadal Tommyho „ Bol si to ty? "

,,N-nie „ Tommy zakňučal, ale Techno sa priblížil bližšie a neveril svojej lži, „Dobre, áno. PrepáčStrýko Techno."

Wilbur pozrel na blondínku: „Volala si ho, Niki?"

Niki sa ospravedlňujúco pozrela „Bol zlý na Tubba a toto je jediný spôsob, ako ho zastaviť."

 Strýko „Techno" chytil meč od Tubba a pochodoval smerom k Tommymu: „Ukážem ti čovyzerá boj o majetok. "

„AAAAAAH" Tommy prebehol okolo Techna, ktorý sa ho pokúsil chytiť, ale bol príliš klzký. Onurobil beeline na Tubba: „Prepáč, Tubbo."

„Je Tubbo jeho skutočné meno?" Spýtal sa George Wilbura.

„Nie," vysvetlil Wilbur, „volá sa Toby, ale prezývame ho Tubbo, pretože obdivuje historické postavy. Vieš, Schlattov asistent. "

Tubbo sa usmial: „To je v poriadku, Tommy." Povedal predtým, ako svojho kamaráta objal. Všetko bolo dobré.

„To bolo jednoduchšie, ako som si myslel." Techno pokrčil plecami, keď sledoval, ako sa chlapci objímajú „Bummer, ja myslel som si, že budem v skutočnosti bojovať s dieťaťom. "Pred odchodom odhodil meč.

George sa počas celej situácie smial, vyzerali ako taká šťastná rodina. Prasklinav jeho vnútri sa naplnila žiarlivosťou. Od videnia Tommyho hrať sa s kamarátom až po Wilbura a Niki, veselý štýl výchovy, bol by si želal, aby takto vyrástol.

„No mal by som ísť." Wilbur povedal Georgeovi: „Môj otec dnes večer príde na večeru."

George sa uškrnul: „Milé stretnutie s tebou a tvojou rodinou, Wilbur." Vstal a odhrnul špinus jeho džínsov "Dúfam, že sa ešte porozprávame."

Wilbur zakričal na Tommyho „Ja tiež. Pekný deň!" Kráčal k synovi a zdvihol ho a naliehal na Tubba, aby ho nasledoval, aby sa mohol bezpečne vrátiť domov k svojej rodine.

Flowers from 1970 //dreamnotfound/ (preklad)Where stories live. Discover now