Nasledujúce ráno sa George zobudil na slnečné svetlo presvitajúce cez jeho oponu.
Bol takmer koniec augusta, ale počasie sa naopak zdalo chladnejšie ako obvykle na jasné slnečné svetlo.
Plánoval chvíľu zostať vo svojej izbe, keby sa ozval Dream, ale po chvíli dostal hlad a šiel von z izby, aby si urobil toast s maslo a čajom.
Potom sa vrátil do svojej izby, aby sa tam najedol, a keď prechádzal dverami, zazvonil telefón. Rýchlo zamiešal čaj a položil hrnček s čajom a toastom na pracovný stôl, aby zdvihol telefón
"George!" Dream pozdravil „Práve som sa vrátil domov. Ako sa máš?"
George si odpil z čaju „Fajn. Včera som šiel do parku a bolo to celkom zábavné. Stretol som sa opäť s Wilburom a jeho rodinou a jeho bratom, ale hovoria mu Techno. "
"Techno?" Dream opakoval „Mám blízkeho priateľa prezývaného Techno."
George vypil trochu svojho čaju „To je skvelá náhoda, ale neviem, či je tvoj Techno taký bizarný ako Techno tu. "
Dream sa zasmial „Ach áno, je." Povedal „Nie v poslednej dobe. Chvíľu mal rakovinu, ale bojoval."
George sa zamračil „Prepáč. Som si istý, že to zvládne."
"Ja som tiež." Dream sa usmial „Každopádne som ta trochu prerušil, ako bolo v parku?"
George sa na chvíľu zamyslel „Nebol som dlho, ale myslím si, že sú zábavnou partiou, tých ľudí by som považoval za priateľov. "
Dream sa usmial „Som rád, že si vytváraš priateľov, viem, že si povedal, že ich takmer nemáš."
„No, si môj priateľ." Pripomenul mu George.
Dream mlčal „Myslím tým priateľa z tvojej doby, vieš?"
George si povzdychol „Máš pravdu."
„Nemyslel som to tak," zjemnil Dream, „si jeden z mojich najdôležitejších priateľov. Jediný iný priateľ, s ktorým cítim iné spojenie ako so Sapnapom. "
„Povedal si, že si išiel včera do parku?" Dream po chvíli požiadal, aby prerušil akékoľvek napätie.
„Áno."
"29.?" Spýtal sa Dream, aby sa ubezpečil.
"Áno." George odpovedal „Prečo sa pýtaš?"
Dream mlčal „Uh- neviem. Len aby sme sa uistili, že sme stále v tom istom mesiaci a dni. "
„Áno, ale," vydýchol George, „sme trochu mimo roku."
Dream s úsmevom pokrútil hlavou. "" Trochu. ""
George počul čmáranie od Dreamovho konca telefónu. „Kreslíš?"
Dream zaváhal „N-nie. Píšem."
"Čo píšeš?" Opýtal sa George zaujato.
„Len nejaké veci." Bolo všetko, čo mohol Dream povedať, a George len odpovedal zamrnčaním.
„Aké teda bolo pomáhať tvojej sestre?" George chcel počuť všetko o Dreamovom dni. Zvlášť potom predchádzajúcu noc nemali šancu hovoriť.
„Bola to celkom zábava," priznal, „je celkom otravná, ale je ako malé ja, takže jej to nemôžem vyčítať. "
„Páni. Dievčenský Dream." George sa zamyslel „Desivé."
„Môže byť strašidelná." Dream radostne povedal „Chystala sa, mi udrieť do tváre, že som držal jej denník a pýtal sa, čo to bolo. Venuje sa aj karate. "
„Tak potom by si sa nemal dotýkať denníkov." Povedal George drzo.
„Ha ha." Dream stíchol „Chýbal si mi. Bol to len deň, ale zmeškal som rozhovor s tebou, ak áno neznie to divne. "
Georgeove oči sa trochu rozšírili, nevedel ako zareagovať. Považoval za najlepšie byť úprimný „chýbalo mi to ty tiež."
„Áno, pretože som bol preč, dostal som ťa z domu, nie?" Dream sa usmial. On si všimol, o koľko otvorenejší bol George v poslednej dobe, menej izolovaný. Vedel, koľko je odhodlaný pracovať viac ako jednoduché veci v živote, takže to bola príjemná zmena.
George sa oprel o stenu a dokončil svoj posledný prípitok „Áno. Nerobil som to zatiaľ čo. "
„Chceš povedať, že by som mal zmiznúť častejšie?" Dream zažartoval pokusným hlasom.
„Nie!" George odpovedal nahlas a potom si odkašľal „Len som myslel, že je dobré dostať trochu každých pár dní slnečné svetlo a ja som išiel von len preto, že som nemal viac práce. "
„Mhm, len chceš, aby som bol preč." Dream žartom tlačil „Aj tak som starý muž, čo môžem pre teba urobiť. "
„Prestaň žartovať." George povedal vážne „Urobil si pre môj život veľa. Viac ako jeden mesiac než väčšina ľudí za posledné roky. "
Dream bol zaskočený vážnou a srdečnou reakciou na jeho hlúpy vtip. „Však aj ty, George. Ani nevieš. "
ESTÁS LEYENDO
Flowers from 1970 //dreamnotfound/ (preklad)
FanficMladý, osamelý George zistí, že na komunikáciu s chlapcom, ktorý žil 50 rokov do minulosti, môže použiť starý telefón.