Dream zavolal Georgeovi, aby ho skontroloval, a kým to zdvihol, trvalo to niekoľko zvonení. ,,Ahoj, Dream."
,,George." Usmial sa „Prepáč, že som sa včera nemohol ozvať, deti, ktoré trénujem, hrali hru a bol som moc zaneprázdnený."
George bol zmätený, až kým si nespomenul, ako Dream hovoril, že trénuje bejzbal: „Aké to bolo? Vyhrali ste?"
Dream sa srdečne zasmial „Vo všetkej počestnosti to bola naozaj zlá strata." Pripustil „Sú celkom mladý a neprijali to dobre. Jeden z nich hodil sódu na hráča druhého tímu a to spôsobilo nejaké problémy medzi mnou a rodičmi."
George si predstavoval, ako sa Dream snaží rodičovi to vysvetliť, pobavilo ho to „Akoto išlo? "
Dream zastonal „Vyhrážali sa mi, že ma vyhodia. Obvinili ma, že som ten, ktorý mu povedal, že ma po ňom hodiť tu sódu. Začínalo sa to zlepšovať, keď za mnou prišiel jeden z hráčov a povedal mi, že dieťa vyprovokovali k tomu, aby hodil sódu, pretože tím súpera ho nazval, že má kačacie nohy a hodil arašidy po ňom."
George sa zasmial, otvoril mikrovlnku a hodil dovnútra vrece s okamžitým popcornom, „Čo spravili s konkurenčným tímom?"
Dream si povzdychol „Nič. Vôbec sa nedostali do problémov, ale moje dieťa dostalo pozastavenie hry."
„To je dosť nespravodlivé." George sa zamračil, oprel sa o stôl a pohral sa s nechtami.
Dream chvíľu mlčal „Áno, ale aj tak s ním budem súkromne pracovať, aby dostal nacvičenie do ďalšej hry"
George sa usmial, vyzeralo to, že sa skutočne stará o deti v tíme, čo mu pripomínalo jeho zoznámenie s Wilburom a jeho rodinou deň predtým. „To je od teba sladké, Dream. Vlastne som mal veselý pocit stretnutia aj s deťmi."
"Naozaj?" Dream znel zaujato „Čo sa stalo?"
Mikrovlnná rúra zapípala a George si dal telefón medzi tvár a rameno, aby mohol chytiť vrece s popcornom „No, mal som problémy s výsadbou tvojich kvetov." Popálil si prsty a usúdil, že je ľahšie ho chytiť za rohy tašky „- a prišiel mi pomôcť muž menom Wilbur, potom som stretol jeho rodinu."
„Wilbur." Dream si pomyslel „To je celkom pekné meno." Predtým než odpovedal, si to zapísal na lepiaci papierik a znova otočil pery k telefónu „Čo sa stalo s jeho rodinou?"
George sa pri spomienke zasmial „Jeho dieťa bolo veselé. Bojoval so svojím priateľom kvôli video herný disk, a tak Wilburova manželka zavolala svojho strýka, aby ho vystrašil, aby sa ospravedlnil."
„Aký zaujímavý spôsob pre rodičov," uškrnul sa Dream, „fungovalo to?"
„Chlapec vzlykal a prakticky prosil o odpustenie." George sa zasmial, než nejaké pukance zjedol a zrútil sa na gauč."
„Žuješ dosť nahlas." Povedal Dream, Georgeovi a George okamžite prestal, čo Dream pobavilo ešte viac."
George preglgol „Prepáč, zabudol som, ako hlasno to znie cez telefón."
Dream pokrútil hlavou „Nie, je to rozkošné." Povedal trochu impulzívne, ale napriek tomu pravdivo."
George bol z toho zaskočený „Predstavujem si, že je to trochu nepríjemné, ale každopádne ďakujem." Bol všetko, čo mohol povedať."
„Nikdy som sa ťa na to nepýtal, George," začal Dream, „ale ty si zjavne Brit. Ako si skončil na Floride?"
Georgeovou prvou myšlienkou bolo ikonické "Ak ste z Afriky, prečo ste bieli?" ale vedel, že Dream odkaz nedostane, a preto si ho nechal pre seba.
YOU ARE READING
Flowers from 1970 //dreamnotfound/ (preklad)
FanfictionMladý, osamelý George zistí, že na komunikáciu s chlapcom, ktorý žil 50 rokov do minulosti, môže použiť starý telefón.