Dream mohol využiť Georgove telefonáty.
Mohol požiadať o víťazov budúcich športových hier a staviť na nich, že zbohatnú. Mohol požiadať o tajomstvá budúcnosti a použiť ich na osobný zisk.
Ale čo chcel Dream?Jediné, čo chcel, bolo porozprávať sa s Georgom.
Dostal príležitosť porozprávať sa s niekým o päťdesiat rokov pred ním a jediné, čo chcel, bolo porozprávať sa s osamelým chlapcom, o ktorého sa nikdy nikto nezaujímal tak, ako on.
Dream nikdy nemal úmysly, ktoré by mu pomohli. Možno na začiatku jeho zvedavosť viedla k túžbe po ďalších odpovediach, ale po zoznámení s Georgom to všetko zmizlo a nahradilo to to, čo videl ako krásne priateľstvo.
Tieto telefonáty boli ich malými tajomstvami. Ich pár hodín v temných, pochmúrnych nociach na relaxáciu a byť sami sebou pre niekoho, kto by ich utešil a zasmial sa s nimi. Bolo to niečo, na čo si obaja zvykli.
-
George sa zobudil grogy, pretože celú noc spal v nepohodlnej polohe. Skontroloval čas na svojom telefóne, ale uvedomil si, že sa jeho mobil vypol kvôli pesničke, ktorá mu v noci hrala na jeho telefóne.
Zastonal a vstal, takmer spadol, ale včas sa zachytilo roh postele.
Rozhodol sa dať si raňajky a ísť na prechádzku, keďže vonku bol taký pekný deň, a bolo by to perfektné ísť von, keďže jeho telefón by bol dovtedy nabitý.
Potom, čo zjedol pár zvyškov jedla a vyčistil si zuby, bežal späť do svojej izby k telefónu, odpojil ho z nabíjačky a potom sa vrátil dole.
Slnko práve vyšlo a osvetlilo okolie takým spôsobom, že každý, kto si našiel čas vyjsť von, by to považoval za ideálny deň. George pokračoval vo svojej obvyklej rutine kontrola vysadených kvetov.
Pohladil pôdu: "Ešte nič, hádam." Povedal si a vzdychol si predtým, ako vstal a začal kráčať cez čerstvo posypanú trávu, voda mierne presakujúca cez materiál jeho topánok, ale nie dosť na to, aby ho zbavili smeru jeho dobrého dňa.
Neboli urobené žiadne plány a George nikam konkrétne nešiel. Rozhodol sa, že bude lepšie chodiť ako jazdiť, pretože jeho kardio bolo hrozné a na niečom potreboval popracovať.
Time Square bolo dosť blízko na to, aby sa to dalo vydržať, ale aj dosť ďaleko na to, aby sa dalo niečo dobré v nom nájsť . Sídlili v ňom rôzne obchody a reštaurácie, vrátane Karlovho kvetinárstva. V skutočnosti George sa nevrátil na námestie, odkedy išiel do Karlovho obchodu.
Bolo to pätnásť minút chôdze a on si dal načas, pretože rád počúval piesne počas prechádzok, takže kráčal v rytme hudby, ktorá bola v tomto prípade pomalšia.
Keď prišiel, nebol hladný, tak preskočil malé kaviarne a miesta rýchleho občerstvenia, a preskúmal obchody, ktoré nikdy predtým nevidel. Bola tam stará, akási spustnutá arkáda ktorá stále priťahovala množstvo detí a dospelých, ktorí túžili po štipke nostalgie, obchode s čajmi, ktoré boli zadarmo na testovanie chuti (v ktorom mal George obrovský úspech) a ďalšie skryté skvosty, o ktorých George nikdy nevedel.
Počas chôdze stúpil na žuvačku na podlahe. Urobil znechutenú tvár ako zdvihol topánku a žuvačka sa s ňou natiahla z betónu. Kopol topánkou o chodník, pokúšajúc sa ju odlepiť. Keď si úspešne vyčistil topánku, pozrel sa hore a videl naľavo od neho malé dvere.
Nikdy by to nevidel, keby sa nezastavil pred dverami. Bolo to kníhkupectvo, s laku na jeho oknách chýbajú niektoré písmená v dôsledku odlupovania.
YOU ARE READING
Flowers from 1970 //dreamnotfound/ (preklad)
FanfictionMladý, osamelý George zistí, že na komunikáciu s chlapcom, ktorý žil 50 rokov do minulosti, môže použiť starý telefón.