Keď George čakal, kým mu Dream zavolá, zvyčajne sa zamestnával svojou prácou. Mal skončiť skôr, takže nemal čo robiť a žiadny hovor očakávať , pretože Dream mal ísť na chvíľu k sestre a telefón nechal doma.
Chvíľu sedel v tichosti vo svojej izbe a potom sa rozhodol, že strávi čas vonku. Nešiel na prechádzku, takže sa rozhodol, že to bude najlepšie, a tiež preto, lebo vedel, že sa Dream naňho naštve, že nevyužil svoj voľný deň s rozumom.
Obliekol si mikinu, dal si telefón do vrecka a vliezol dole a vyšiel von na svoju verandu.
Skontroloval kvety a podľa očakávania ešte nič nenarástlo. Bola to strašidelná časť pestovania kvetov, na začiatku nevieš, či sa ešte vôbec niečo dialo.
Rozhodol sa, že pôjde do parku. Priniesol si malý zošit a ceruzku, aby načrtol svoje okolie, ako bol zvyknutý s matkou, keď bol mladý.
Zahliadol hojdačku a neďaleko našiel lavičku. Sadol si, povzdychol si a začal čmárať do svojho malého zošitu.
„Nie, Tommy, povedala som ti, aby si nebol zlý, a ty si ma neposlúchol." George počul ženu hovoriť. Otočil sa a uvidel Niki, ako karhá Tommyho, ktorý vyzeral nevrlo.
"Ale ja chcem zmrzlinu ako Tubbo! Nie je to fér." Plakal, ale mama na to nedala dopustiť.
Niki naňho ukázala prstom „Už som ti to povedala miliónkrát. Nebuď zlý na dievčatá! Čo robíš? Care hovoríš „Puffy", až kým sa nerozplače."
Tommyho ústa sa otvorili „MÁ RÁDA, ŽE JU TAK VOLÁME. JE TO JEJ PREZÝVKA, MAMA!"
„Tak fajn," povedala Niki, „ak ju to nerozplakalo. Čo sa stalo?"
Tommy porazene sklonil hlavu, "prenasledoval som ju s palicou a povedal som jej, že keď sa priblížim dostatočne blízko, tak do nej strčím."
Niki zastonala „Tommy, nemôžeš to robiť."
„Za-zas-"
„Zaslúži si?" Dokončila Niki.
„Áno. To slovo," prosil Tommy.
„Prečo si to zaslúži?" Niki sa snažila pochopiť svojho syna.
Tommy mávol rukami „Je to dievča!"
Niki si povzdychla a odvrátila sa. Zbadala Georgea na lavičke a zamávala „Och, ahoj! Hovoril si s mojim manželom druhý deň, že?
George prikývol „Wilbur. Áno." Usmial sa na ňu a potom gestom ukázal na Tommyho, ktorý mal ruky prekrížené a vzplanul nosom, keď sa na neho pozrel „Ten malý muž teda stále robí problémy, ako vidím.
Wilbur teraz išiel s Tubbom k nim. Tubbo pozrel na Tommyho „Tu, Tommy, môžeme sa rozdeliť!
Tommy sa snažil zostať predstieraný zo šialenstva, ale nakoniec sa vzdal, keď mu Tubbo dal niečo zo svojej zmrzliny.
Wilburové oči pozreli na Niki a Georgea, ktorí sa rozprávali „George!" Zvolal „Rád ťa tu vidím."
„Ahoj Wilbur," pozdravil, „aké bolo stretnutie s tvojím otcom?"
Wilbur na chvíľu rozmýšľal „Celkom zvláštne. Neustále odmietal prísť domov sem, ale náhle zavolá, že odlieta na Floridu a chystá izbu pre hostí. "
George sa zasmial „Večera ide dobre, však?"
Wilbur prikývol „Povedal by som, že áno. Tommy bol od začiatku trochu plachý a unavený, ale potom to už bolo dobré"
George sa usmial „Tak to som rád."
Wilbur s úsmevom pokrútil hlavou „Nemáme ani izbu pre hostí." Vyvalil oči ,,Vzal som s Niki izbu a nechal nás spať s Tommym. "
„Znie to ako veľmi„ starý človek "." Povedal mu George a obaja sa spolu smiali.
Wilbur pozorne sledoval Georgea, takmer akoby čakal na určitú reakciu, ale nič tam nenašiel.
„Och," videl Wilbur Georgeovu knihu a ceruzku, „môžem si na chvíľu požičať tvoju ceruzku?"
George prikývol a podal mu ceruzku. Wilbur vytiahol vreckový zošit a naškriabal niekoľko riadkov pred vrátením „Ďakujem."
George vzal ceruzku „Žiadny problém. Čo ťa privádza do parku?"
Wilbur sa otočil k Niki a potom späť k Georgeovi a zašepkal „Vo všetkej počestnosti, uniknúť môjmu otcovi. "
,,Je taký zlý?" Povedal George.
"Nie nevyhnutne." Wilbur vysvetlil „Žije v Anglicku. Je zrejmé, že som Brit a narodil som sa tam, ale nebol. Aj tak je to príliš dlhý príbeh, v podstate je náladový, pretože je starý a kvôli jetlagu. "
„Vlastne som premýšľal o tom, aké zábavné by bolo, že sme Briti a skončili sme v susedstve od seba na Floride. "zavtipkoval George.
Wilbur prikývol „No áno," zjedol lyžicu zmrzliny, "otec nám tu kúpil dom, povedal že Florida bola zábavná. Myslím tým, kto by povedal domu nie.
George dával to, čo si podľa Wilbura niektorí mysleli, keď zrazu, z ničoho nič, Techno kráčajúc k nim a ťahajúc ho za vlasy.
„Prišiel si sme, aby si mu ušiel, Techno?" Wilbur sa uškrnul.
Techno vyvalil oči „Stále chce, aby som s ním bojoval." Sťažoval sa „Starý muž ktorý, chce bojovať so mnou.
Wilbur sa otočil k Georgeovi „Ocko a jeho starý priateľ k nám chodili a učili nás ako bojovať. Dali by sme plot, kick-box, načo si len vzpomienete. "
George sa nadýchol smiechu „Znie to celkom ako ten muž."
„Že je." Povedal Techno na rovinu, keď zobral zo stola zmrzlinový pohár.
„Ach Techno," povedala Niki a Techno sa k nej otočil, „to je zmrzlina Tubba, nechal ju tam choď sa hrať s Tommym. "
„Takže to kradnem dieťaťu?" Techno sa spýtal „Vďaka tomu je to oveľa lepšie."
George si myslel, že zmrzlinu v skutočnosti ukradne, ale odložil ju a posadil sa za stôl na jednu časť lavice.
„Takže Techno, si Američan, ale predpokladám, že ty a Wilbur ste bratia?" Spýtal sa George.
Techno prikývol „Asi som si na túto krajinu zvykol."
„Je to pôsobivý americký prízvuk." George zložil kompliment.
„Áno, robím to, pretože to znie lepšie ako môj britský." Techno pokrčilo plecami. „Niki, si si istá, že Tubbo túto zmrzlinu nechce?"
„Nechaj to tak, Techno." Niki pokarhala a Techno si porazene povzdychol, nemohol proti nej zvíťaziť.
Z lavice vyšlo vibrovanie, George skontroloval svoj telefón, ale nebol to jeho, „To niemôj, ktorí zvoní, myslím, že je tvoj. "
Wilbur skontroloval svoje zadné vrecko a skutočne mu zvonil telefón „Och, to je ocko."
Techno sa pozeral „Čo chce tento muž tentokrát." Povedal na rovinu.
Wilbur odpovedal a George počul slabé mumlanie. „Mhm." Wilbur povedal „Áno, mám, ocko. Nie, to je zajtra, nie dnes. Ako viem? Ocko, ty si bol ten, ktorý napísal ten dátum ,ako to nevieš? Dobre, to je v poriadku. Ahoj otec. "
Techno zdvihol obočie.
„Iba uh- kontroloval, kam sme išli. Povedal, že bola chyba, keď som ho nechal v izbe.
„Ach nie, čo urobil s tým domom." Povedala Niki.
„Budeme sa musieť ísť pozrieť." Wilbur si povzdychol „Teraz ideme domov, George. Trochu sa bojím čo urobil s domom, ale možno, ak sa tam dostaneme dosť skôr, môžeme zabrániť viac poškodeniu. "
George sa zasmial „Dobre. Je neskoro a asi by som mal ísť aj domov."
Wilbur sa usmial „Znie to dobre. Pekný večer, George!"
„Aj ty a tvoja rodina." George im zamával na rozlúčku.
YOU ARE READING
Flowers from 1970 //dreamnotfound/ (preklad)
FanfictionMladý, osamelý George zistí, že na komunikáciu s chlapcom, ktorý žil 50 rokov do minulosti, môže použiť starý telefón.