「11」

525 72 0
                                    

felix
changbin kafede misin yoksa ciktin mi ciktiysan eve geciyorum ben

changbin
evdeyim ben lix

felix
neden evdesin kafede olman gerekmiyor muydu

changbin
işten çıkarıldım

felix
neden bir sey mi oldu

changbin
sanirim hem üniversite hem de kafede calismam sıkıntı çıkardı onlara

felix
tanrim ne kadar sacma ne var yani hem okuyup hem calisiyorsak zamaninda geliyor muyuz geliyoruz daha ne

changbin
nys ne bir is bulmaya calisirim ben gel sen de yemek yiyelim yoksa ben oturup yiyeceğim

felix
aciktiysan ye sen benim daha yolum var boşuna ac birakma kendini

changbin
tamam

-

Felix, Changbin'in işten çıkarılmasını gerçekten saçma bularak yürümeye devam etmişti. Kendi çalıştığı kafeye de gelemezdi çünkü eleman alımı zaten yapılmıştı, mecburen uygun bir yerde işe başlamalıydı.

Changbin huzursuz hissediyordu. Nedense işten bu sebeple çıkarılması onu öfkelendirmişti, tek öğrenci olan o değildi halbuki. Hışımla yerinden kalkarak aç karnını doyurmak için mutfağa girdi.

Nerede işe başlaması gerektiğini bilmiyordu. Burada kazandığı para Felix'in ki ile birleşince rahatça geçinebiliyorlardı, ama şimdi işsiz kalmıştı. Saçma bir neden yüzünden. Aklına geldikçe öfkeleniyordu, Changbin.

Bir süre sonra kapının açılma sesini duyunca arkadaşının yanına geldi.

"Hoş geldin, Lix."

"Hoş buldum. Sen biraz sinirli gibisin." Felix, arkadaşının sesinde bariz belli olan siniri anlayarak konuşmuştu.

"Evet, işten çıkarılmam çok anlamsız geldi, okuyor olduğum için."

"Olsun, Changbin. Belki işten birini çıkarmayı baştan beri düşünüyorlardı ve seninde öğrenci olman onlara bi' bahane olmuş olabilir." Omzuna hafifçe vurarak sinirini yatışsın diye bekledi, Felix.

"İyi bir çalışan olduğumdan bahsediyorlardı ama aniden böyle yapmaları sinirimi bozdu." Huzursuzca nefesini dışarı vermiş, yemeğine devam etmek üzere mutfağa geri girmişti.

Felix odaya girdiğinde kendini rahatsız eden giysilerden kurtulup hepsini makineye atarak, içinde rahat hissettiği ince kiyafetlerinden giyerek mutfağa adımladı. Changbin bu sefer dirseğini küçük masaya yaslamış elini yanağına koyarak düşünceli olduğunu belli ediyordu.

"Nerede işe başlamayı düşünüyorsun? Hatta şuan tam olarak ne düşünüyorsun?" Felix masaya oturmadan kendine yemek koymak için dolaptan bir tabak çıkardı.

"Bir yer buldum ama iyi mi olur kötü mü onu düşünüyorum." dedi.

"Neresi söyle de ben de sana bir fikir vereyim." Yemeğini masaya bırakarak bir sandalye çekmişti altına, Felix.

"Bar." Düz bir ifadeyle arkadaşına bakarken söyledi.

"Ha?? Ne?"

"Bar da mı çalışsam diyorum."

"Emin misin? Yani barları bilirsin her tür insan geliyor." Eliyle değişik hareketler yapıyordu.

"Değilim, aklıma geldi sadece. Ve evet her tür insan geliyor, ama gece çalışıldığı için öğrenci olmam sıkıntı olur gibime gelmiyor." dedi. Nedense mantıklı gelmeye başlamıştı, Changbin'e.

"Bence sen yinede farklı bir iş bak, bu bar işi ikinci planda olsun. İş bulamaz ya da emin olursan barlara bakarsın." Felix ne kadar arkadaşının bir barda çalışmasını istemese o sormadan daha fazla bir şey dememişti. Onun için zor olacağını tahmin ediyordu çünkü gecenin bilmem kaçında eve gelecek uykusunu alamadan okula gideceklerdi.

"Bilemiyorum. Yarın ya da ertesi gün bir yerler bakmaya başlarım ama bu fikir aklıma yatmadı değil.." devam etti. "Neyse hadi yemeğini ye soğudu iyice."

Başını sallayıp tabağındaki yemekten bir kaşık alarak tekrar konuştu. "İyi düşün, Changbin. Yapabileceğini düşünüyorsan hiç iş bakma bar aramaya başla."

"Sen ne düşünüyorsun? Çalışmalı mıyım sence?"

"Yani açıkçası gece çalışmanın seni zorlayabileceğinin kanaatindeyim. Tam olarak ne zaman geleceğini bilmiyorum ama geç geleceğinden eminim. İşte eve geç geleceksin ardından sabah derse gideceğiz, uykunu alamamış olacaksın." Soğumak üzere olan makarnasını yemeye devam etti.

"Paraya ihtiyacımız var ama?"

"Doğru ama uykusuz kalmaya değer mi? Sıkıntı çıkarmayacak bir yer bulabilirsin."
İkiside kendilerine göre haklılardı bir bakıma.








































-
selam

4 gündür bolum atmamisim oha
ve herika bi bitis yaptm cok sacma 🙂👍🏻👍🏻

9 ile 10.bolumun okunmalarinin saçmalığı ne peki...

umarım hosunuza gidiyordur optum sizi cokk cokk 😽😽💘

We have each other ∴ Changlix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin