"Changbin bana yardım et!" Yaklaşık 10 dakikadır çözmeye çalıştığı soru yüzünden ağlamak üzereydi, Felix. Bir türlü anlayamıyordu yapacağı işlemi.
"Matematik çözüyorsun, Felix. Bana bir sor bakayım matematiğim iyi mi diye?"
"Matematiğin iyi mi Changbin?" Dalga geçtiğini biliyordu şu aralar sürekli böyle cümleler kuruyordu, Changbin.
"Hayır, değil. Yani bana sorma test kitabının cevap anahtarından falan bak."
"Anlatmıyor ki cevap anahtarı. Şıkları bilmem ne işime yarayacak!"
"Başka soruya geç boşver." Çözmekte olduğu biyoloji testine geri döndü, Changbin.
"Bu testi çözdükten sonra dışarı çıkalım mı? Acayip sıkıldım 3 saattir ders çalışıyorum." Felix gözü test kitabındayken Changbin'e omzuyla hafif vurarak konuşmuştu.
"Çıkarız. Testi bitirince sinemalara bak güzel bi' film varsa gideriz yoksa başka bir şey yaparız." dedikten sonra devam etti. "Bakmadan önce şu soruyu nasıl çözeceğimi söyle ilk."
"Changbin, sen ciddi misin? Bu kadar kolay bi' soruyu nasıl çözemiyorsun." Changbin'in neredeyse içine girdiği test kitabını önünden alarak, elinde kalemiyle çözmeye başlamıştı.
"Anlamadım işte anlatsana."
"Tamam. İlk olarak grafiği okumaya çalış...İşte bu kadar basit bir soru bu. Karşına çıkarsa aklına anlatışım gelsin."
"Ben de böyle yapacaktım keşke yapsaydım."
"Aynen, kesin öyledir eminim ki. Soruya başlamamıştın bile direkt bana yaptırdın soruyu."
"Neyse ne. Hadi sen film falan bak, ben şu soruları yapacağım." Başından savar gibi eliyle hareket yapara Felix'i kendinden uzaklaştırmıştı.
"Eğv eğv eğv.."
-
sey evet kısa olduğunun farkindayim
😔😔
ama uzatmak istemedim
gomennenys sizi seviyorm 💟😽
kendinize iyi bakın
ve oycuk verin 😽😽💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We have each other ∴ Changlix [✓]
Hayran KurguFelix ve Changbin aileleri tarafından yetimhaneye bırakılan iki çocuktu ve 18 yasina gelmiş olan bu gençlerin başlarının çarelerini bakmaları gerekiyordu... [düz yazı+ text] başlama [050721] bitiş [170921] #1chanmin #2 changlix