❦1❦

2.5K 192 111
                                    

Aklıma gelen fikir ile notlar kısmına girerek scriptimi açtım. Gideceğim boyut kısmına birkaç şey daha ekleyecektim.

"Teknoloji çok gelişmiş olacak ama insanlar hâlâ eski zamandaki gibi yasayacak."

Ardından bir şey daha eklemeye karar verdim.

"Diğer gezegenlerde de yasam olacak ve insanlar bu gezegenler arasında rahatlıkla seyahet edebilecek."

"Orada şiddet ve ölüm yok."

"Homofobiklik yok. Herkes herkesin tercihine saygi duyuyor."

Yarattığım yer hakkındaki maddeleri tek tek okuyarak kendimle gurur duydum. Bu gece gideceğime inanıyordum o yüzden eksik bir madde olmamasi adına tek tek kontrol ettim.

Her şey tam olsa da arkadaşlarım hakkında çok bir şey yazmadığımı fark ettim. Öyle bir yerde yalnız kalmak istemezdim. O yüzden bir şeyler eklemeye karar verdim.

"8 kişilik kocamana bir arkadaş grubumuz var. Kimse kimseyi dışlamıyor ve her zaman çok eğleniyoruz."

Google'a girerek kullanabileceğim isimlere baktım.

"Arladaşlarimi tanıyacağım ve onlar hakkindaki tüm bilgileri ve anıları hatirlayacagim."

Daha detay verip vermemem gerektiğini düşündüm.

"Aynı evde yaşıyoruz. Hepimiz aynı yaşta değiliz. Bir kişi hepimizden büyük ve bize her zaman bir abi gibi davranıyor. Hepimizin arkasını toplayıp başımızın belaya girmesini engelliyor."

Hep böyle bir arkadaş veya ağabey istememe rağmen asla sahip olamamıştım. Ancak benim yarattığım bu dünyada olabilirdi.

"Günlerimizi her zaman eğlenerek geçiriyoruz."

Her şeyin tam olduğuna emin olduktan sonra telefonumu bıraktım. Tamamen rahatlayarak kollarımı ve bacaklarımı açarak deniz yıldızı şekline geldim.

"Ve aşık olmak istiyorum." Mirildandim.

Sakin nefesler alarak gitmek istediğim yeri düşündüm ve 100'e kadar saymaya başladım.

Ellerim ve ayaklarım uyuşmaya başladığında olacağını anlamıştım. Derim nefes almamaya ve yutkunmamaya çalıştım.

Gerçek hayattaki bilincim kapanırken kendimi ölüyormuş gibi hissettim. Ancak bu sefer paniğe kapılmadım. Bunu yüzlerce kez denemiştim. Yapabilirdim.

Duyduğum tuhaf sesler ile gözlerimi açtığımda etrafımın palyaçolar ile çevrili olduğunu görmüştüm.

Bir insan neden bekleme odasını palyaco yapardı ki! Ancak bu sayede olmaya başladığını anlamıştım.

Etrafima baktığımda her yerin rengarenk olduğunu ve her yerde kırmızı burunlarin olduğunu gördüm. O an eğlenceli gelse de şimdi biraz ürkmüştüm.

Palyacolarin arasından geçerek belirledigim kapıya ilerledim. Kapıya geldiğimde derin bir nefes alarak kapıyı açtım.

☆☆☆☆

Bi ara çok popülerdi bu shifting işi ama unutuldu.

SHIFTING || Jilix ✿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin