"Sungie~ uyanma vakti!"Duyduğum kalın ses ile gözlerimi açtım. Karşımda bana bakan sarışın çilli bir çocuk vardı. Biraz daha etrafıma baktığımda iki yataklı kocamana bir odada olduğumu fark ettim. Başardığımı fark etmem ile hızlıca kalkarak yatakta zıplamaya başladım.
"Başardım! Basardim!"
Çocuk gülerek bana bakmış ve beni indirmek için bir hamle yapmıştı.
"Neyi başardın!"
Çocuğa tekrar baktığımda aklıma onun Felix olduğu gelmişti. Oda arkadaşım aynı zamanda da oyun partnerimdi. Biraz baktıktan sonra aklıma anılar doluştu. Onunla okulda tanismis ve bu zaman kadar arkadaşlığımızı sürdürmüştük.
"Rüyamda kaldığımız leveli geçtiğimi gördüm!"
Felix gülmüş ve elimden tutmuştu.
"Anca rüyanda görürsün!"
Elinden tutarak yataktan indim.
"Öyle demesene!"
Hâlâ şok içerisinde ve şaşkın olsam da uyum sağlamaya çalışıyordum. Bi an önce şokun etkisiyle buradan gitmek istemezdim.
Kapıdan mavi saçlı birisi girince onun da kim olduğunu tanımıştım. Jeongin. Onunla Felix sayesinde tanışmıştık. Bizden küçüktü. Aklıma onunla olan anılarım geldiğinde bunların çoğunun onunla uğraşırken olduğunu fark etmem ile güldüm.
Elindeki telefondan başını kaldırarak konuştu.
"Kahvaltı hazır."
"Geliyoruz Innie~"
Felix seslendiginde Jeongin omuz silkerek geri gitmişti. Felix biraz önce yattığım yatağı toplamaya başlayarak beni ittirdi.
"Hadi sen elini yüzünü yıka. Ben topluyorum yatağını."
"Teşekkürler!"
Odadan çıkarak gözlerimi evde gezdirdim. Evin şekli Scriptime yazdığım gibiydi. Ancak ev erkek parfümü kokuyordu.
Önüme düşen beden ile hızlıca geri çekildim. Çocuk kollarını ve bacaklarını açarak yüzüstü yatmaya devam etti.
"Nerede o!"
Odalardan birisinde elinde tarak ile bir çocuk çıkmıştı. Bu kişinin kim olduğunu tanımam ile gülümsedim.
Seungmin bana her zaman destek olan kişiydi. Tekrardan önüme döndüğümde ise bizden birazcık büyük olan Changbin olduğunu fark ettim. Changbin eve ev arkadaşı olarak girmiş sonrasında ise bizden birisi olup çıkmıştı.
"BURADA! Ama ne yaptı ki?"
Changbin susmam için yalvarsa da Seungmin hızlıca bize yaklaşıyordu.
"Terli poposu ile yatağıma oturmuş! Git ve nevresimleri değiştir!"
"Ben ölüyüm. Çiçekleri bırak ve çık."
"Hadi ordan!"
Seungmin Changbin' i yerden kaldırmaya çalışırken daha önce hiç görmesem de ezbere bildiğim yerlerden geçerek banyoya ilerledim.
Içeriden gelen şarkı sesi ile kapıyı tıklamıştım. Ancak içeriden ses gelmemişti. Bu sefer daha güçlü bir şekilde caldigimda içerideki kişi cırlamıştı.
"Ağız tadıyla bakım da yatırmıyorsunuz! Gidin komşunun tuvaletine işeyin!"
Bi anda aşırı gelen çişim ile ne yapacağımı bilemeyerek banyonun önünde kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHIFTING || Jilix ✿
FanficInternette gördüğü her şeyi deneyen Jisung bu sefer de shiftinge sarar. Ancak bu sefer başarılı olur.