Hyunjin'den,
Seungmin'den bakışlarımı cekmeyerek kokteylimden bir yudum daha aldım. Ben ısrarla ona baktıkça o ben hariç her yere bakıyordu.
Bir opusseydik tüm sorunlar çözülürdü ama işte...
"Sanırım diğerleri gelmeyecek. "
"Yani? "
"Hyunjin'ciğim, hesabı bize kitlediler. "
Gözlerimi devirmeden edemedim.
"Eee? "
Yanında duran ,5 dakika önce jeongin'e ait olan, tabağı hafifçe ortaya itti.
"Şerefsizler sanki her gün evde ıstakoz pişiyor. Hayır bu da canice bir sey. Katliam. Menüde pahalı olan her şeyi söylediler. Belliydi zaten kaçıp gidecekleri. "
Seungmin'in sinirle söylenmesi ile ben de aşırı gaza gelmiştim.
"Hepsi Changbin'in suçu. Pizzacı diye çıktık yola. Getirdigi yere bak. Yan masamizda Elon Musk oturuyo. "
Seungmin yavaşça dönerek baktığım yere bakmıştı.
"Bu adam ölmedi mi hala ya? "
"O kadar param olsa ben de geride bırakıp ölmezdim."
"Çok haklı. "
"Of! Seungmin ya napıcaz? "
"Arayalım geri gelsinler. Changbin şirket kartından çeksin Chan'a taksitle öderiz artık. "
Onu onaylayarak telefonumdan bizimkilerin numarasını aradım. Ama noldu? Hiçbiri acmadı. Hatta salak Jisung telefonunu yanına alma zahmetine bile girmemiş.
"Açmıyorlar mı? "
"Yok. Hepsi meşgul çalıyor. "
Bir süre daha sessizce boş masayı izlemiştik.
"Ben burada oyalanayım sen kredi çek gel. "
"Hyunjin... Bu saatte açık bankayı nereden bulacağım. "
"Direkt stüdyonun anahtarını bırakıp çıksak kabul etmezler mi? "
"Chan'ı arayalım en iyisi. "
Seungmin pek iyi gözükmeyen bir ifade ile Chan'la konuşurken ben de hesabı istemiştim. Chan'ın kızdığı belliydi ama suçumuz yoktu ki!
"Tamam. Teşekkür ederiz. Görüşürüz. "
Telefonu kapattiginda dudaklarını büzerek bana baktı.
"Ne dedi? "
"Restoran sahibi arkadaşıymış. Ben onunla hallederim dedi. "
"Zengin arkadaşının olması harika bir şey. "
"Ya ya ne demezsin. "
Bi süre daha masada hiç konuşmadan oturmuştuk. Zaten sonra da garson gelerek hesabın hallolduğunu söylemişti.
Dışarı çıktığımızda hava kararmaya ve serinlemeye başlamıştı.
"Şunu üzerine giy de üsütme."
Seungmin'in çantasından çıkarıp verdiği sweati bir saniye bile düşünmeden üzerime geçirmiştim. Soğuktu.
"Saol."
Biraz daha sessizce yürüdükten sonra kenarda boş duran bankı gormemiz ile oturmuştuk.
"Geçen sergiye gitmissiniz. "
"Evet. Jeongin ve Jisung ile gittim. "
Ona dönmem ile gözlerimiz gece boyunca ilk kez buluşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHIFTING || Jilix ✿
FanfictionInternette gördüğü her şeyi deneyen Jisung bu sefer de shiftinge sarar. Ancak bu sefer başarılı olur.