•~•
Selam bne geldim💅🏻
Oylayıp yorum yaparsanız sevinirim🦋•~•
Okula vardıklarında hızlı adımlarla içeri girdiler. Sora'nın ağlama sesini duyduklarında sesin geldiği odaya girdiler. Sora eliyle yüzünü kapatmış bir şekilde ağlarken Raize dolu gözlerle hareketsiz bir şekilde yatan İris'e bakarak düşünüyordu. Sora ve Raize içeri giren ikiliye döndüler.
"Sukuna... İris nefes almıyor." dedi ve daha çok ağlamaya başladı Sora. Sukuna ve Asami İris'e yaklaştılar.
"Nasıl oldu bu..." Sukuna'nın sesi sakindi. O kadar sakindi ki fırtına öncesi sessizlik dedirtecek türdendi.
"Görev yerine vardığımızda düşük seviyeli laneti arındırdık fakat daha sonra akla mantığa sığmayan bir lanetli enerji sezdik öyle güçlü ve kötücül bir aurası vardı ki böyle bir şeyin varlığından şüphe duyduk. Karşımıza çıktı bizimle konuştu. Bir insan gibi. O bir lanetti Sukuna. İnsan bedenine sahip bir lanetti. Vücudunda ve yüzünde siyah şekiller vardı çok tuhaf ve korkutucuydu... İris'i bu hale o getirdi." Raize sanki gördüklerine inanamıyormuş gibi anlatmıştı olanları. Çok korktuğu barizdi. Sukuna gözlerini İris'ten ayırmadı. Onu bu hale kim getirdiyse öldürmekten beter etmek istiyordu.
"Gidiyorum. Görev yerinize gidip anlattığın o laneti bulacağım. İris'in uyanmasını sağlayacağım." dedi Sukuna.
"Ben de seninle geleceğim." diyen Asami'ye döndü Sukuna.
"Hayır. Sen burada diğerleriyle kalacaksın. Raize'nin anlattığı kadar tehlikeliyse seni bununla yüzleştirmek istemiyorum. İtiraz da..." Sukuna söyleyeceklerini bitirdiğinde son bir kez İris'e baktı. Daha sonra Sora'ya döndü.
"Ağlama artık Sora. Ne yapıp edip onun uyanmasını sağlayacağım." dedi ve odadan çıktı Sukuna."Neden o laneti aramaya gidiyor? Bulunca eline ne geçecek ki? Başına bir iş gelebilir durduralım onu." dedi Sora hıçkırıklarının arasından. Asami ona döndü.
"Biz görev yerimizden dönerken yine insan suretli bir lanetle karşılaştık Sora. O bize geri döndüğünüzde sizlerden birinin sonsuz uykuda olacağını söyledi. Fakat sizin görev yerinize gidersek tekrar uyanması için bir yol olacağını da söyledi. Bu yüzden Sukuna oraya gidiyor." Sora ve Raize daha fazla soru sormadılar. Artık anlayabiliyorlardı.
...Sukuna arkadaşlarının görev yerine varmıştı. İyi görünümlü bir tapınak... Etrafta lanetli enerji sezmeye çalışıyordu. Uzunca bir süre olduğu yerde bekledi. Daha sonra tapınağın içine girmeye karar verdi. Henüz neyle karşılaşacağını bilmediğinden güvenli mi değil mi emin olamıyordu. Yine de risk aldı.
Tapınağın içine girdiğinde kendini çok tuhaf hissetmişti. Sanki tapınağın içi ve dışı birbirinden bağımsızdı. İçeri girdiğinde tıpkı Raize'nin de dediği gibi çok güçlü ve ölümcül bir aura sezdi. Daha sonra Asami ile birlikte gördükleri, kendini Uraume olarak tanıtan lanet belirdi karşısında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLERİN KRALI (Jujutsu Kaisen)
Fanfiction•~• Ryoumen Sukuna Fanmade •~• ••• Sukuna yıllar önce sevdiği kadına verdiği kolyeye baktı. Kolyeyi takan kadından alamıyordu gözlerini... O değildi.. yıllar önceki sevdiği kadın değildi fakat ona çok benziyordu. Saç rengi, göz rengi, ten rengi, kok...