BÖLÜM 11 • YENİDEN DOĞUŞ

295 33 78
                                    


•~•

Merhabalar Ah şu ikisi 🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabalar
Ah şu ikisi 🔥

•~•

Sukuna arındıktan sonra kendi doğal alanına hapsolmuştu. Ona bir taşıyıcı bulunana kadar ruhu parmaklarında kalacak, bir bedene sahip olamayacaktı. Uraume'yi arkasında bırakmasının sebebi de buydu. Ona taşıyıcı bulma görevini o üstlenecekti.

Günler
Aylar
Yıllar geçti...
Fakat Sukuna'nın ruhu hiçbir şekilde hayat bulamamıştı. Ümidini kesmese de içindeki istek gitmişti.

Hiç beklemediği bir anda bir taşıyıcıya sahip oldu. O anın mutluluğunu yaşarken bedenin bir lanet tarafından yenilmek üzere olduğunu farketti. Lanetten kurtularak tek bir el hareketiyle arındırdı onu. Gücünün simgesi olan dövmeleri bedende oluşmaya başladığında kahkahalarla gülerken mutluluğu tarif edilemez bir boyuttaydı.

"Ah biliyordum! Işık en iyi bedende hissediyor!" Etrafına baktı ve tekrar konuşu.
"Yaşamak için harika bir dönem. Kadınlar ve çocuklar her yerdeler. Katliam olacak!" dedi ve tekrar kahkahalarla gülmeye başladı. Taki bedenin sahibi kontrolü ele alana kadar. Sağ elini kaldırdı ve çenesine götürerek Sukuna'nın kahkahasını durdurdu.

"Vücudumla ne yaptığını sanıyorsun? Onu geri ver." Bedenin sahibi İtadori Yuuji de en az Sukuna kadar şaşkındı.

"Nasıl hareket edebiliyorsun?" Sukuna'nın sorduğu soruya cevap verdi Yuuji.

"Demek istediğim bu benim bedenim." Sukuna kontrolü kaybettiğini anlayınca daha da şaşırdı. Beni bastırıyor mu... Ona üstün geldiğine inanamıyor ve beden üzerinde hakimiyet kuramıyordu.

"Hareket etme!" Yan tarafından gelen sesle oraya döndü. Sukuna tamamiyle kontrolü kaybetmişti fakat dışarıda ne olup bittiğini görebiliyordu.

Sukuna'nın parmaklarını toplamakla yükümlü olan bir çocuk parmağın aurasını Yuuji'de sezmiş ve onu takibe almıştı. Parmak başta onda olsa da daha sonra arkadaşına vermiş ve bunun tehlikeli olduğunu anlayarak ikisi birden parmağı verdiği kişinin peşine düşmüşlerdi. Parmak muskadan çıkartılmış ve okulda bazı lanetlere davetiye çıkartmıştı. En sonunda parmağı yiyerek güç kazanacağına inandığı için parmağı yemiş vücudunda yeni bir ruh barındırmaya başlamıştı. Sonuçlarını bilmediği için bunu yapmıştı fakat özel seviye bir lanet hayat bulduğu için infaz edilmesi gerekiyordu. Bunu bilmeden ona seslenen çocuğa baktı.
Fushiguro Megumi bütün ciddiyetiyle ona bakarken konuştu.

"Sen artık insan değilsin! Jujutsu yönetmeliğince İtadori Yuuji seni olduğun lanetten arındıracağım!" Yuuji şaşkınca Megumi'ye bakarken konuştu.

"Bekle, dur! ben iyiyim." Derken kollarını kaldırmış ve vücudundaki dövmeler silinmeye başlamıştı.
"Daha da önemlisi ikimiz de çok yaralandık. Hemen hastaneye gidelim." Megumi kararsızca Yuuji'ye bakarken düşündü. Şu an konuşan İtadori mi yoksa lanetli nesne mi anlayamıyorum. Kahretsin ne yapmalıyım?
Tam olarak çöküntünün eşiğindeyken arkasındaki sese döndü.

LANETLERİN KRALI (Jujutsu Kaisen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin